موفقیت کنسول سوئیچ به عرضه Red Dead Redemption 2 روی آن بستگی دارد

موفقیت کنسول سوئیچ به عرضه Red Dead Redemption 2 روی آن بستگی دارد

تحلیلگر مشهور دنیای بازی های ویدئویی، مایکل پچر باز هم نظراتی را درباره کنسول جدید نینتندو به نام Switch و بازی جدید راکستار، Red dead redemption 2 ارائه کرده. با توجه به نظر وی، موفقیت کنسول سوئیچ تا حد زیادی به عرضه بازی RDR2 بر روی این کنسول بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

شرکت نینتندو همیشه در جذب مشتری برای کنسول هایش دچار مشکل شده. یکی از این مشکلات این است که، استودیوهای Third Party آن طور که باید و شاید از آن حمایت نکرده اند. برای همین هم، گیمرها از هم اکنون نگران تکرار این موضوع بوده و همین موضوع هم باعث دودلی آن ها شده است. آقا پچر در این باره اعتقاد دارد که موفقیت کنسول سوئیچ به پشتیبانی استودیوهای ۳rd Party از این کنسول بستگی دارد. در ادامه صحبت های ایشان را با هم می خوانیم:

به نظر من شرکت نینتندو در شروعی دوباره، می‌خواهد متفاوت ظاهر شود که البته از دیدگاه من این تلاش نیز با شکست مواجه خواهد شد. تا وقتی که استودیو های third party از کنسول جدید نینتندو، سوییچ، حمایت محکمی نکنند این کنسول به موفقیت دست پیدا نحواهد کرد. من اگر به جای آقای کیمیشیما، مدیر نینتندو بودم اولین کاری که انجام می دادم این بود که از عرضه بازی Red Dead Redemption 2 بر روی کنسول سوییچ مطمئن شوم. همچنین باید از انتشار عناوینی مانند Madden ،Call of Duty ،FIFA برای سوییچ مطمئن شد. تنها در این صورت است که من می توانم به طور قطع بگویم که کنسول نینتندو به جایگاه بالایی دست پیدا خواهد کرد اما اگر همان روال قدیمی در پیش گرفته شود، نینتندو باز هم با همان مشکلات قدیمی سرو کار خواهند داشت.

تا به اینجا شرکت‌ های بزرگی مانند بتسدا، یوبیسافت، تو کی، اکتیویژن و الکترونیک آرتز حمایت خود را از کنسول سوییچ اعلام کرده اند اما به نظر من اطمینان از انتشار بازی Red Dead Redemption 2 بر روی این کنسول، یک عامل طلایی و بسیار مهم برای موفقیت این کنسول خواهد بود.

 


 

نظر خود را بنویسید

avatar