فروش کنسول پلی استیشن ۴ پرو برای سونی موفقیت آمیز بوده است

فروش کنسول پلی استیشن ۴ پرو برای سونی موفقیت آمیز بوده است

کنسول پلی استیشن ۴ پرو چند روزی است که منتشر شده. این کنسول که نسخه بهینه شده پلی استیشن ۴ است، قابلیت اجرای بازی ها را با کیفیت ۴K و HDR دارد. با اینکه این کنسول رزولوشن ۴K را به صورت Upscale شده نشان می دهد و درایو نری ۴K ندارد، اما میزان فروش کنسول پلی استیشن ۴ پرو  بسیار خوب بوده و ظاهرا میزان فروش کنسول های پلی استیشن ۴ را بیش از ۲۰۰ درصد افزایش داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید!

همان طور که گفتیم، عرضه کنسول پلی استیشن ۴پرو باعث افزایش فروش دیگر اعضای خانواده هم شده است. کنسول پلی استیشن ۴ با افزایش فروش ۲۰۴ درصدی، و کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم هم با افزایش فروش ۸٫۵ درصدی رو به رو شده اند. همان طور که در ابار گذشته هم منتشر کرده ایم، سونی طی چهار ماه گذشته، به صورت پیاپی از رقیبش مایگروسافت شکست خورده. اما پس از عرضه کنسول پرو، تا کنون فروش پلی استیشن ۴۴ درصد از فروش اکس باکس بیشتر است.

البته نباید این نکته را فراموش کنیم که کنسول قدرتمند مایکروسافت با نام رمز اسکورپیو، در تعطیلات ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد و قطعا فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد. تفاوت های اسکورپیو با پرو، قابلیت اجرای بازی ها با کیفیت ۴K واقعی است. اجرای بازی های با چنین کیفیتی، قدرت فوق العاده ای را از جانب کنسول می طلبد که ظاهرا اسکورپیو از پس آن بر خواهد آمد. باید صبر کرد و دید که عرضه اسکورپیو چه تاثیری بر فروش کنسول پرو خواهد داشت!


 

نظر خود را بنویسید

avatar