گوشی هواوی میت ۹ پرو در چین رونمایی شد: صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با لبه های منحنی

گوشی هواوی میت ۹ پرو در چین رونمایی شد: صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با لبه های منحنی

در این چند وقت اخیر شایعاتی به گوش می رسید که شرکت هواوی قصد دارد یک نسخه حرفه ای از پرچمدار میت ۹ را روانه بازار کند که در نهایت این شایعات به واقعیت پیوست. این گوشی جدید به همراه نسخه استاندارد میت ۹ در چین ارائه خواهد شد. هر دو مدل این گوشی در این هفته روانه بازار چین خواهد شد و به احتمال زیاد فروش بالایی در بازار خواهد داشت.

برخلاف نسخه استاندارد میت ۹ که از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی (۱۰۸۰p) برخوردار است، نخسه پرو آن دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی دو لبه و با کیفیت کوآد اچ دی (۲۵۶۰x ۱۴۴۰) می باشد.

علاوه بر این، حسگر اثر انگشت که در سری گوشی های میت ۹ در پشت گوشی قرار داشت در نسخه پرو به جلوی گوشی آمده است. این حسگر در زیر دکمه هوم قرار گرفته است و دسترسی به آن برای کاربران بسیار راحت تر از قبل شده است.

میت ۹ پرو مجهز به پردازنده Kirin 960، دوربین دوگانه و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد. با این حال قیمت هوآوی میت ۹ پرو فقط کمی بیشتر از نسخه استاندارد آن است. به گفته هوآوی، میت ۹ پرو برای چینی ها قابل دسترس است. این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد، نسخه ای که دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می باشد ۶۸۵ دلار و نسخه ای که دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می باشد ۷۷۵ دلار قیمت دارد. هواوی صحبتی درباره نسخه ای که دارای ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می باشد نکرد و شایعه شده است که حدود ۸۳۵ دلار قیمت دارد.

هوآوی درباره عرضه هوآوی میت ۹ پرو در کشورهای دیگر صحبتی نکرده و بنابراین درباره این که چه زمانی در کشورهای دیگر عرضه خواهد شد، حرفی زده نشده است.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar