نقد و بررسی بازی Watch Dogs 2 : بازگشت یوبیسافت

نقد و بررسی بازی Watch Dogs 2 : بازگشت یوبیسافت

اگر شما هم جزو کسانی بودید که نسخه اول بازی watch dogs را تجربه کردید، کاملا حق دارید که با کمی احتیاط سمت نسخه دوم آن بروید. نسخه اول که بسیار هایپ شده بود، اصلا انتظارات را برآورده نکرد و سریعا فراموش شد. در ادامه مطلب، نقد و بررسی بازی Watch Dogs 2 را با هم می خوانیم.

نسخه اول مشکلات زیادی داشت. رانندگی بسیار بد و مراحل خسته کننده جزوی از آن ها بود و پس از چند ساعت، بازی برایتان تکراری می شد. اما شرکت یوبیسافت در نسخه دوم بازی توانست این مشکلات را بهبود یابد. (رانندگی هنوز هم کمی ناقص است اما قطعا از نسخه اول بهتر شده.)

نقد و بررسی بازی Watch Dogs 2

در بازی اول شما نقش آیدن پیرس را بازی می کردید اما در سری دوم در نقش فردی به نام مارکوس هالووی ظاهر می شوید که هکر بسیار قوی است. مارکوس قطعا شخصیت دوست داشتنی تری نسبت به آیدن پیرس است. شخصیت های دیگر بازی هم بسیار خوب طراحی شده اند و شما از بازی با آن ها لذت خواهید برد.

نقد و بررسی بازی Watch Dogs 2

مارکوس به غیر از توانایی های هک خود، بسیار چابک بوده و می توانید از وی مثل یک پارکورباز استفاده نمایید. وی توانایی های فیزیکی زیادی هم داشته و می تواند دشمنان را به راحتی از پای بی اندازد. اسلحه ها در بازی محدود نبوده. شما با یک اسلحه شوکر بازی را آغاز می کنید و پس از اینکه پول بدست آوردید می توانید اسلحه های بیشتری را با استفاده از پرینتر سه بعدی درست کنید. به علاوه مراحل اصلی بازی، مراحل جانبی بسیار دیگری هم در بازی وجود دارد که به اتمام رساندن آن ها واقعا لذت بخش است. در بخش چندنفره هم نوآوری های بسیار خوبی در نظر گرفته شده است. در این بخش شما می توانید ماموریت هایی را به صورت دو نفره و آنلاین به اتمام برسانید که بسیار لذت بخش هستند.

نقد و بررسی بازی Watch Dogs 2

شاید نتوان این بازی را یک عنوان فوق العاه نامید. اما قطعا می توان آن را یک بازی بسیار خوب دانست که کمبودهای سری اول بازی را جبران می کند. جلوه های بصری بازی واقعا خوب کار شده، و ماموریت های بازی جذاب و شیرین هستند. ای کاش که نسخه اول بازی هم مثل نسخه دوم کار شده بود. پیشنهاد ما به شما این است که حتما این بازی را تجربه کنید. چرا که open world بودن آن هم به شما کمک خواهد کرد تا مدت زیادی از بازی کردن لذت ببرید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar