طبق شایعات، آیفون ۸ در سه مدل و با صفحه نمایش OLED عرضه خواهد شد

طبق شایعات، آیفون ۸ در سه مدل و با صفحه نمایش OLED عرضه خواهد شد

این روزها شایعات درباره آیفون ۸ به سرعت پخش می شود و تناقض زیادی در بعضی از آن ها مشاهده می شود. پس بهتر است برای این که دچار سردرگمی نشویم به تحلیل چد نفر از بهترین تحلیل گران گوش بدهیم. به عنوان مثال تحلیلگران نیکی و بارکلیز بر عرضه آیفون در سه مدل مختلف تاکید دارند، یکی از پنل ها قطعا ۵ اینچی خواهد بود. اما برنامه اپل هنوز مشخص نیست، آنها برنامه های گوناگونی را دنبال می کنند و در تلاش هستند تا صفحه ای منعطف با استفاده از پنل OLED بسازد و حداقل در یکی از مدل ها از آن استفاده کند.

 با این حال، مینگ چی کو مدعی است که ممکن است سه مدل وجود داشته باشد، اما دو مدل آن ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی بوده و مانند محصولات فعلی از پنل LCD در آن ها استفاده شود. اگر چه در مدل اصلی آن از پنل OLED استفاده خواهد شد.( براساس شایعات اندازه آن ۵٫۸ اینچ خواهد بود)

ما مشتقانه منتظر آیفون های ۲۰۱۷ هستیم که در سه مدل روانه بازار خواهد شد: یکی مدل OLED و دو مدل ۴٫۷ و ۵٫۵ انچی که مجهز به پنل LCD-TFT می باشد. ما معتقدیم که هر دو نسخه آیفون مجهز به دوربینی دوگانه می باشد. براساس این پیش بینی ها میزان استفاده از دوربین های دوگانه در آیفون هایی که در سال ۲۰۱۷ تولید می شود از ۳۰-۴۰% به ۶۵-۷۰% افزایش می یابد. ما این پیش بینی را براساس افزایش سود فروش شرکت های تولید لنز تله و لنز واید انجام داده ایم. همیچنین سیستم عامل اپل برای کار با دوربین دوگانه همسان سازی شده است.

این تحلیلگر پیش بینی کرده است که حداقل ۶۵% از آیفون های جدید مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود. همچنین دیگر پیش بینی آن حاکی از آن است که استفاده از صفحه نمایش های OLED باعث افزایش ۴۰ درصدی فروش آن خواهد شد. نسخه ۵٫۵ اینچی با دوربین دوگانه نیز دارای فروش بالایی خواهد بود.

حدس و گمان ها در این باره است که این گوشی تمام شیشه ای یا بدون حاشیه خواهد بود، طراحی دوباره این گوشی به استفاده از پنل OLED بستگی دارد و ممکن است با استفاده از پنل LCD طراحی آن تغییر کند. ممکن است که استفاده از صفحه نمایش منحنی با قرار دادن دکمه هوم در صفحه نمایش باعث ناهنجاری هایی خواهد شود. طرفداران نمی توانند آیفون را بدون دکمه هوم یا صفحه نمایش منحنی تصور کنند.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar