آخرین شایعات و اخبار گوشی هوشمند هواوی P10

آخرین شایعات و اخبار گوشی هوشمند هواوی P10

دو ماه قبل، درست بعد از به بازار آمدن گوشی هواوی P9، زمزمه هایی از حضور ویژگی اسکن اثر انگشت قسمت جلویی در گوشی P10 به میان آمد در حالی که در هواوی P9 در قسمت پشتی اسکنر تعبیه شده بود. اکنون پنج ماه گذشته و این گوشی فروشی نزدیک به نه میلیون از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.
همچنین عکس هایی از اولین نمونه گوشی P10 به بازار آمده که به شایعات در خصوص حضور اسکنر جلو دامن می زند.
عکس هایی از اولین نمونه گوشی P10 و محل قرارگیری دوربین دوگانه در پشت گوشی در weibo منتشر شده است. البته حضور دوربین دوگانه ١٢ مگاپیکسلی در پشت گوشی P9 نیز تاثیر زیادی در جلب کردن توجه خریدارن این گوشی کرده بود. همچنین عکس برداری همزمان به دو صورت رنگی و تک رنگ این گوشی باعث افزایش توانایی این گوشی برای عکس برداری در موقعیت هایی با نور کم شده است.
بررسی های انجام شده خبر از این می دهد که گوشی P10 دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و وضوح تصویر ١۴۴٠ در ٢۵۶٠، cpu 2.3ghz و gpu g-71 است.
بر طبق حدسیات جدید این گوشی دارای دو تنوع خواهد بود، یک مدل دارای حافظه رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و مدل دیگر دارای رم ۶۴ گیگابایت و حافظه داخلی ١٢٨ گیگابایت خواهد بود.
هنوز چند ماه تا به بازار آمدن گوشی هواوی P10 باقی مانده است که به این معناست که شایعات حدس زده شده قابل تغییر خواهد بود و ممکن است که طراحی آخر تفاوت زیادی با نمونه اولیه داشته باشد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar