سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیون دلاری اینتل بر روی توسعه ماشین های خودران

سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیون دلاری اینتل بر روی توسعه ماشین های خودران

شرکت اینتل یک اعلامیه مهمی در نمایشی در کالیفرنیا اعلام کرد. مدیرعامل این کمپانی طی سخنرانی ذکر کرد که شرکت اینتل قصد دارد هزینه ای بالغ بر ٢۵٠ میلیون دلار را در دو سال آینده صرف ماشین های خودران کند.
هزینه ای که اینتل قصد دارد صرف اینکار کند مبلغ قابل توجهی است و نشان دهنده این است که شرکت اینتل تصمیم جدی در رقابت در بازار خودرو در آینده دارد، البته اینتل جزء اولین شرکت هایی نیست که هزینه زیادی را صرف این موضوع خواهد کرد و در این زمینه رقیب هایی خواهد داشت.
هزینه ی زیادی که اینتل قصد دارد صرف این موضوع کند به این معنا هم نیست که خود شرکت قصد دارد از ابتدا شروع به ساخت ماشین های خودران خود کند، بلکه به این معناست که قرار است این هزینه صرف تکنولوژی برای قوی کردن ماشین های خودران شود.
همچنین این شرکت گفته که این سرمایه گذاری برای کمک به بهتر شدن همبستگی، ارتباطات، سطح آگاهی، یادگیری، امنیت و آسایش و غیره صورت گرفته است.
پس اساسا به این نتیجه می رسیم که شرکت اینتل قصد دارد که تکنولوژی جدیدی که تاثیر زیادی در فرآیند داده ها که نقش اساسی در عملکرد ماشین های خودکار دارد را به وجود بیاورد، همچنین این امر تکنولوژی ای برای شرکت هایی مثل bmw که به کار کردن با تراشه ها روی ماشین آینده مشغولند فراهم می کند.
هدف اینتل این است که ماشین های خودران را طوری قوی سازد که بدون نیاز به انسان ماشین از نقطه ای به نقطه ای دیگر برود.

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar