معرفی بهترین گوشی های اندرویدی (تا آذر ۹۵)

معرفی بهترین گوشی های اندرویدی (تا آذر ۹۵)

آیا به دنبال گوشی جدید هستید؟ ما یک فهرست از بهترین گوشی های اندرویدی را برای شما مهیا کردیم که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. در حال حاضر بسیاری از گوشی های اندروید برای خرید وجود دارد، اما به طور معمول تنها چند انتخاب خوب برای کاربران وجود دارد. خوشبختانه همیشه تعدادی گوشی اندرویدی وجود دارد که نیاز کاربران را برطرف می کند و آنها را راضی نگه می دارد. با دیجی شو همراه باشید با بررسی بهترین گوشی های اندرویدی امسال


گوگل پیکسل XL

۵۱۹۸۷۷-pixel-xl-back

google-pixel-xl-specs

معلوم است که گوگل راه درستی را برای تبدیل شدن به یک شرکت بزرگ سخت افزاری در پیش گرفته است. گوگل پیکسل XL در میان بهترین گوشی های اندرویدی حال حاضر قرار دارد. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی quad HD، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱، ۴ گیگابایت رم، باتری قدرتمند و همچنین سیستم عامل و نرم افزار قدرتمند باعث جذابیت این گوشی شده است. برای مثال شما از لحاظ فنی می توانید شما می توانید دستیار گوگل را در همه دستگاه هایی که مجهز به اندروید نوقا باشد داشته باشید، اما به طور رسمی این قابلیت در گوگل پیکسل XL و پیکسل قرار دارد.


گوگل پیکسل

google-pixel-and-pixel-xl

pixel

اگر گوگل پیکسل XL برای شما بزرگ است، شما می توانید گوگل پیکسل ۵ اینچی را انتخاب کنید که گوشی ای خوش دست با اندازه مناسب می باشد. به جز صفحه نمایش و باتری، سخت افزار گوگل پیکسل کاملا شبیه به گوگل پیکسل XL می باشد. این بدین معناست که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱، ۴ گیگابایت رم، دوربین ۱۲٫۳ مگاپیکسلی استثنائی، تمام نرم افزارها و ویژگی های جدید گوگل، دستیار گوگل، فضای نامحدود ابری ذخیره فیلم و عکس (با کیفیت اصلی) و پشتیبانی ۲۴ ساعت تلفنی می باشد.


وان پلاس ۳T

oneplus_1479237075443

oneplus-3t-specs

این گوشی هنوز در دسترس نیست ( از اوایل آذر به بازار خواهد آمد)، ما فکر می کنیم که وان پلاس ۳T شایستگی حضور در فهرست ما را دارد. وان پلاس ۳T مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱، رم ۶ گیگابایتی، باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین های فوق العاده می باشد. انتظار می رود که در ماه آینده این گوشی با توحه به سخت افزار قوی که دارد فروش بالایی داشته باشد.


ال جی وی ۲۰

phpxa1dre

lgv20

 با تصاویر منتشر شده از گلکسی نوت ۷، ال جی کمتر از حد معمول در رقابت ها شرکت کرد و فرصت کمتری در این بازار بزرگ داشت. ما احساس می کنیم که با وجود وی ۲۰، ال جی می خواهد که برنده بازار باشد. یک گوشی چند رسانه ای قدرتمند که با هدف کاربران حرفه ای و سازندگان محتوا روانه بازار شد. این گوشی همه بخش ها را پوشش نمی دهد، اما پایه اساس و آن بر اساس گوشی قوی وی ۱۰ می باشد. به جز سخت افزار قدرتمند، سیستم پخش و ضبط صدای این گوشی ارتقاء یافته است. یکی از قابلیت های خوب این گوشی که این روزها کمتر دیده می شود باتری قابل تعویض آن است.


سامسونگ گلکسی اس ۷ اج

galaxy-s7-edge

s7edge-specs

این گوشی فقط از نظر اندازه بزرگترین گوشی گلکسی اس ۷ نیست و دارای سخت افزار قانع کننده ای می باشد. به لطف صفحه نمایش لمسی آن، این گوشی از نظر بسیاری از کاربران، جذاب به چشم آمده است. لبه های منحنی این گوشی به شما اجازه می دهد که به راحتی به ویژگی های مفید این گوشی دسترسی داشته باشید، اما خیلی هم مفید نمی باشد. این گوشی دارای ویژگی های بسیار خوب و کاربردی و عملکرد بسیار مناسبی می باشد. با سخت افزاری بسیار نزدیک به اس ۷ و تنها تفاوت آن باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی آن که بزرگتر از اس ۷ می باشد، اس ۷ اج بهترین گوشی سامسونگ اندرویدی بازار است.


گلکسی اس ۷

phplww4ce

s7

می توان گفت پرجمداران سامسونگ، بهترین گوشی های اندرویدی حال و حاضر هستند. گوشی هایی با عملکرد فوق العاده که به سختی می توان ایرادی از آنها گرفت. با طراحی شیک، ساخت عالی، عملکرد قابل تحسین و دوربین فوق العاده خوب، گلکسی اس ۷ گوشی مورد علاقه طرفداران می باشد. با بالاترین پردازده اسنپ دراگون (اگزینوس در بازارهای خارح آمریکا)، ۴ گیگابایت رم، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش بی نظیر super AMOLED، گلکسی اس ۷ نشان دهنده یک پرچمدار فوق العاده می باشد. به این ویژگی ها بنده ضد آب شیشه ای/فلزی، درگاه کارت حافظه و دوربین عقب فوق العاده ۱۲ مگاپیکسلی را نیز اضافه کنید.


ال جی جی ۵

main-qimg-385750e47f766301858c13ced4b03e96

lgg5

پرچمدار ال جی بسیار امیدوار کننده بوده و جزو گوشی های ماژولار به حساب می آید. شما می توانید قسمت پایین را خارج کرده و به راحتی باتری را تعویض یا ماژول های اضافی یا داک دوربین را به آن اضافه کنید. جی ۵ گوشی فوق العاده ای است که کمی سطح پایین تر از گلکسی اس۷ و اس۷ اج می باشد. با این حالی جی ۵ گوشی بسیار خوب برای علاقه مندان به دوربین حرفه ای، باتری قابل تعویض، صفحه نمایش روشن و اسکنر انگشت قابل اعتماد می باشد. ماژول های این گوشی باعث شده است که فروش این گوشی بیشتر از حد معمول شود.


HTC 10

pme_packshot_gray-front

htc10

هر چند ممکن است بگویید HTC 10، فاقد هرگونه ویژگی جذاب می باشد، اما این گوشی یک انتخاب فوق العاده با توجه به تجربه کاربران است. این پرچمدار، دارای سخت افزار عالی و یکی از بهترین پوسته های اندروید را استفاده کرده است. قیمت رسمی این گوشی از ۶۹۹ دلار به ۵۴۹ دلار کاهش یافته است.


سونی اکسپریا XZ

phpv6h2pu

xz

این گوشی از نظر طراحی بسیار زیباست، این گوشی همچنین ضدآب بوده و دارای دو بلندگوی بسیار عالی در جلوی گوشی می باشد. با این حال در موارد خیلی کمی در مقایسه با گوشی های پرچمدار عملکرد ضعیف تری دارد. ایکسپریا XZ فقط ۲۰ گیگابایت فضا در اختیار کاربر قرار می دهد، دوربین آن آهسته و ضعیف بوده و کیفیت عکس های آن سطح پایین تر از آیفون و گلکسی می باشد. همچنین این گوشی در آمریکا فاقد شارژ سریع بوده و نبود حسگر اثر انگشت از نقاط ضعف این گوشی به حساب می آید.

منبع: phonearena.com


 

1
نظر خود را بنویسید

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
احسان Recent comment authors
احسان
مهمان
احسان

داداش با این مقایسه فقط قصد تخریب سونی رو داشتی ، دوربین سونی از بهترینای بازاره بعد نگاه کن راجع به دوربینش چی نوشتی ، یکی ندونه فکر میکنه xz واقعا همونجوریه که گفتی ???