به گفته یکی از فروشندگان رسمی محصولات اپل، ایرپاد ها در دی ماه به بازار عرضه می شوند

به گفته یکی از فروشندگان رسمی محصولات اپل، ایرپاد ها در دی ماه به بازار عرضه می شوند

در سپتامبر گذشته شاهد جسارت شرکت اپل در حذف کردن جک هدفون از آیفون ٧ و ٧ پلاس بودیم. نبودن درگاه ٣.۵ میلیمتری، بزرگترین اقدام اپل در زمینه تکنولوژی بیسیم بود و در حالی که هدفون های داری سیم در حال حاضر قابلیت سرویس دهی را دارند، پیشبینی هایی در خصوص چهارمین نسل از ایرپاد به وجود آمده است.
با اینکه دو ماه از انتشار این خبر می گذرد، اپل هنوز به طور رسمی حرفی از زمان عرضه هدفون های بیسیم آینده خود نزده است. آخرین شایعه این است که تا قبل ماه ژانویه امکان خرید ایرپاد وجود ندارد ولی گزارشات جدید حاکی از آن است که تا قبل ٢٠١۶ شاهد فروش این هدفون خواهیم بود.
این گزارشات مشابه اخبار وبسایت alza.cz ( بزرگترین وبسایت گروه تجارت آنلاین و فروش محصولات اپل ) است و همان طور که در این وبسایت ذکر شده ایرپاد های اپل در دسامبر به بازار می آید. همچنین وبسایت appleinsider نیز در اوایل این ماه ذکر کرده بود که شاهد حضور ایرپاد در آخر سال ٢٠١۶ خواهیم بود.
با توجه به اینکه پیش فروش سایت alza.cz در ماه دسامبر شروع می شود این احتمال وجود دارد که حتی شرکت اپل زودتر در نوامبر شروع به فروش محصول جدید خود کند.
اگر هنوز به اطمینان نرسیدید، گزارشاتی حاکی از حضور دموی ایرپاد در اپل استور منتشر شده و کارکنان اپل در حال یادگیری کار کردن با این محصول جدید هستند. همه این موارد به این معناست که قطعا تا قبل ژانویه شاهد حضور ایرپاد در بازار خواهیم بود.
در حال حاضر همه منتظر آمدن ایرپاد جدید و کار کردن با آن هستیم، چگونگی کار کردن با این محصول با ios برای همه دارنندگان اپل لذت بخش خواهد بود و اگر این گزارشات درست باشد، زمان زیاد طولانی برای قضاوت نهایی بر روی این محصول باقی نمانده است.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar