کوری بالروگ اعتقاد دارد، God of war جدید تبدیل به یک حماسه تازه خواهد شد

کوری بالروگ اعتقاد دارد، God of war جدید تبدیل به یک حماسه تازه خواهد شد

قطعا مورد انتظارترین بازی انحصاری شرکت سونی God of war جدید است. این بازی که در E3 امسال باعث به وجد آمدن حضار کنفرانس شد، در تاریخی نامشخص برای پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. کارگردان بازی، آقای کوری بالروگ که اتفاقا کارگردان قسمت دوم این سری بازی بوده، بعضا در حساب توئیترش به سوالاتی که توسط گیمرها پرسیده می شود پاسخ می دهد. پیش تر درباره طولانی بودن بخش داستانی از وی سوال شده بود که وی در پاسخ به طولانی بودن این عنوان اشاره کرد.

نسخه های قبلی این بازی که همگی فوق العاده از آب درآمدند. حالا فرصت مناسبی است که با استفاده از تکنولوژی کنسول پلی استیشن ۴، یک شاهکار دیگر خلق شود. تغییرات گرافیکی از همان تریلر E3 مشخص شد. اما پس از کنفرانس دیگر هیچ تریلری از گیم پلی این بازی منتشر نشد و طرفداران منتظر دریافت اطلاعات بیشتری از سوی سازندگان هستند. شاید در سال ۲۰۱۷ از این بازی اطلاعات و تریلرهای بیشتری منتشر شود. اخیرا آقای بالروگ در پاسخ به سوال یکی از کاربران که پرسیده بود ممکن است سری های بیشتری از این بازی ساخته شود، پاسخ مثبت داد.

وی گفت:

سری جدید بازی داستان و ماجراجویی جدیدی را دنبال کرده و قطعا در آینده سری های جدیدی برای روایت بهتر بازی منتشر خواهد شد.

 

یکی از خبرهای خوب در باره این بازی این است که، God of war به مدت ۳ سال است که در حال توسعه است. بنابراین شاید بتوانیم این نتیجه را بگیریم که این بازی قطعا در سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شود. سال ۲۰۱۷ قطعا سال فوق العاده ای برای کنسول های نسل هشتمی خواهد بود. چرا که جدا از عناوینی مانند FIFA 18 و نسخه بعدی BF و Call of duty، بازی هایی مانند God of war و Red dead redemption 2 برای آن ها عرضه خواهند شد. شاید سال ۲۰۱۷ بهترین سال برای داشتن یک کنسول باشد!


 

نظر خود را بنویسید

avatar