نوکیا تایید کرد: در سال ۲۰۱۷ این کمپانی به بازار گوشی های هوشمند بازمیگردد!

نوکیا تایید کرد: در سال ۲۰۱۷ این کمپانی به بازار گوشی های هوشمند بازمیگردد!

این که کمپانی نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 حضور خواهد داشت تایید شده است، اما آیا این خبر به معنی این است که نوکیا به صنعت گوشی های هوشمند بازمیگردد؟ بله، بر اساس مدیر بازاریابی این کمپانی، نوکیا در سال ۲۰۱۷ به صنعت گوشی های هوشمند باز خواهد گشت و باید منتظر گوشی های جدید این کمپانی باشیم!

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، استراتژی نوکیا تا سال ۲۰۱۸ مشخص شده است که طبق این برنامه نوکیا قصد دارد در سال ۲۰۱۷ به صنعت گوشی های هوشمند بازگردد و حتی برای واقعیت مجازی هم برنامه هایی دارد. اگر سن تان بالای ۲۰ سال باشد حتما گوشی های قدیمی نوکیا را به یاد دارید که در زمان خودش یکه تاز بازار موبایل بود. بازگشت دوباره این کمپانی برای خیلی ها قطعا خوشحال کننده است.

چند ماه پیش نیز مایکروسافت اعلام کرده بود که گوشی های هوشمند با برند نوکیا در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد و با انتشار تصویر زیر از برنامه های آینده نوکیا این خبر کاملا شفاف سازی شد. هنوز مشخص نیست که نوکیا قصد تولید چه نوع گوشی هایی با چه امکاناتی را دارد. سیستم عامل اندروید، ویندوز فون یا شاید سیستم عاملی اختصاصی…

به خاطر داشته باشید که نوکیا مانند سابق خودش گوشی هایش را تولید نمی کند و پس از خرید برند نوکیا توسط مایکروسافت انتظار می رود کمپانی مایکروسافت دست به تولید گوشی هایی با برند نوکیا بزند. با این حال باید حداقل شش ماهی منتظر بمانیم تا چشممان به جمال گوشی های جدید نوکیا روشن شود.

بازگشت نوکیا


 

نظر خود را بنویسید

avatar