وعده سازندگان Red Dead Redemption 2 برای ساخت یک شاهکار

وعده سازندگان Red Dead Redemption 2 برای ساخت یک شاهکار

رئیس شرکت تیک تو که استودیوی راکستار جزئی از آن است، طی کنفرانسی درباره روند ساخت بازی Red Dead Redemption 2 صحبت هایی کرد که در ادامه با هم می خوانیم! آقای استراوس زلنیک اعلام کرد که مانند طرفداران این سری بسیار نسبت به نسخه جدید Red Dead Redemption خوشبین است. با توجه به گفته های وی، درخواست طرفداران برای ساخت نسخه دوم بسیار بالا بوده و همین امر هم باعث شد تا راکستار تصمیم به ساخت بازی بگیرد.

تعداد افرادی که تریلر این بازی را مشاهده کردند بسیار بالا بوده که ادعای آقای زلنیک را اثبات می کند. وی در ادامه گفت:

کسانی که تریلر را مشاهده کردند، از تعداد افرادی که ما پیش بینی کرده بودیم بسیار بیشتر بود. ما از سطح انتظارات کاربران آگاه هستیم و قطعا تمام تلاش خود را برای ارائه یک بازی فوق العاده خواهیم کرد.

آقای زلنیک در ادامه درباره نسخه اول این بازی هم صحبت کرد. وی اعلام کرد که عرضه نسخه اول بازی برای شرکت ریسک بزرگی بود. چرا که بسیار معتقد بودند که سبک وسترن دیگر جایی در بازار رقابتی ندارد. اما راکستار با خلق یک بازی فوق العاده توانست سبک وسترن را احیا کند. وی گفت:

زمان آن رسیده که شما با یک بازی وسترن دیگر، وارد دنیای غرب وحشی شوید!

زلنیک در ادامه اعلام کرد که تاثیر تریلر بازی روی کاربران بسیار عمیق بوده و آن ها قطعا انتظار یک گیمپلی فوق العاده به همراه یک داستان گیرا را خواهند داشت. وی وعتقد است که راکستار همیشه در این دو مورد بسیار خوب کار کرده و انتظارات کاربران را برآورده کرده است. بازی Red Dead Redemption 2 در پاییز سال ۲۰۱۷ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar