سامسونگ گوشی های تعمیر شده نوت ۳ را بعد از ۳ سال برای فروش گذاشته است

سامسونگ گوشی های تعمیر شده نوت ۳ را بعد از ۳ سال برای فروش گذاشته است

هرجور حساب کنیم، سال ۲۰۱۶ سال خوبی برای سامسونگ نبوده است. البته ابتدای سال با معرفی گوشی های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج شروع شد که به گوشی های موفقی برای این کمپانی تبدیل شدند. اما فاجعه نوت ۷ و دو بار فراخوانی این محصول چیزی بالغ بر ۵ میلیارد دلار بر برای این شرکت خسارت داشت.

سامسونگ که امسال ضررهای مالی نوت ۷، سودش را بسیار کم کرده، علاقه زیادی دارد تا با ترفندهایی این مشکل را برطرف کند. از همین رو این کمپانی کره ای تصمیم گرفته تا گوشی های تعمیر شده سه سال پیش را به فروش برساند. کره ای ها قصد دارند تا گوشی های نوت ۳ را که تعمیر شده می باشند در با تخفیف خوبی در جمعه سیاه(یک رویداد که اجناس با تخفیف خوبی فروخته می شود) به فروش برساند. قیمت این فبلت که در سال ۲۰۱۳ تولید شده، معادل ۲۴۹ دلار می باشد و در اختیار کاربران اپراتور های Sprint و T-Mobile قرار خواهد گرفت.

برای اینکه یادی از این گوشی تازه کنیم باید بگوییم این فبلت ساخت سامسونگ مجهز به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ می باشد. پردازنده اسنپدراگون ۸۰۰ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۳۳۰ در کنار ۳ گیگابایت رم درون این گوشی قرار گرفته است. حافظه داخلی گوشی ۶۴ گیگابایت می باشد و درگاه microSD برای افزایش حافظه نیز در گوشی تعبیه شده است. دوربین اصلی نوت ۷ یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۲ مگاپیکسل است. باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل تعویض و اندروید ۵ از دیگر ویژگی های نوت ۳ می باشد.

البته این پیشنهاد سامسونگ کمی غیر معقول به نظر می رسد و احتمالا استقبال خوبی از این قیمت برای نوت ۳ نخواهد شد، چرا که با ۲۵۰ دلار کاربران می توانند گوشی هوشمند موتورولا Moto G4 را خریداری کنند. هرچند که این گوشی قلم ندارد اما اکثر مشخصات آن با نوت ۳ برابر است و به علاوه سنسور اثر انگشت نیز روی آن قرار دارد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar