شرکت راکستار حدود ۳ سال است که روی RDR 2 کار می کند

شرکت راکستار حدود ۳ سال است که روی RDR 2 کار می کند

پس از تجربه بازی های ساخت شرکت راکستار، دیگر به همه ما ثابت شده که این استودیو وقت بسیار زیادی را صرف ساخت بازی هایش می کند. بعضا هم فاصله زمانی میان بازی های آن بسیار زیاد است. می توان از GTA و Red dead redemption مثال زد. نسخه اول بازی Red dead redemption، هفت سال پیش عرضه شد. با توجا به شایعه ای که به تازگی منتشر شده، شرکت راکستار مدت زیادی است که روی نسخه دوم RDR کار می کرده.

طبق اعلام شرکت راکستار، بازی RDR 2 در پائیز ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. بنابراین اصلا هم بعید نیست که این عنوان از سال ها قبل در حال ساخت بوده. چرا که نقشه بازی عنوان RDR 2 سال گذشته منتشر شد. شایعه اخیر مربوط به یکی از صداگذاران این شرکت است که طی عکسی که از کارهایش منتشر کرد، نام RDR 2 هم به چشم می خورد. طبق صحبت های یکی از کاربران ردیت، این فرد از ۳ سال پیش بر روی عنوان RDR 2 کار می کرده است.

اما نکته جالب اینجاست که این صداگذار از اواسط پروژه به راکستار پیوسته. این به این معنی است که عنوان RDR 2 حدود ۵ یا ۶ سالی است که در حال ساخت است. با توجه به کیفیت بازی های استودیوی راکستار، اصلا هم بعید نیست که چنین حرفی غلط باشد.

نسخه دوم این عنوان در پائیز ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. فعلا پلتفرم های تایید شده توسط راکستار، کنسول های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان هستند. هنوز هم خبری از نسخه PC نیست و به احتمال زیاد، راکستار همان استراتژی GTA V را اتخاذ خواهد کرد. باید دید که پس از یک سال از تاریخ عرضه، آیا این شرکت اقدام به عرضه نسخه PC می کند یا نه! طرفداران PC با به راه انداختن کمپین و جمع آوری امضا، خواهان انتشار این عنوان برای PC هستند. باید دید که راکستار در آینده چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت!


 

نظر خود را بنویسید

avatar