پلی استیشن وی آر تا پایان سال ۲۰۱۶، بیش از ۲ میلیون دستگاه خواهد فروخت

پلی استیشن وی آر تا پایان سال ۲۰۱۶، بیش از ۲ میلیون دستگاه خواهد فروخت

همان طور که می دانید، هدست واقعیت مجازی شرکت سونی به نام وی آر به تازگی عرضه شده. سال ۲۰۱۶ که به نوعی می توان آن را “سال سخت افزار” نامید، آغازی برای تکنولوژی واقعیت مجازی است و محصول سونی تا به اینجا به یکه تاز بازار تبدیل شده است. این محصول با قیمت فوق العاده مقرون به صرفه ای که دارد توانسته فروش بسیار خوبی را تجربه کند. به جز قیمت ۴۰۰ دلاری آن، وجود ۴۰ میلیون پلی استیشن ۴ در خانه ها هم باعث می شود که کاربران دیگر مجبور نباشند تا هزینه اضافی برای خرید کامپیوترهای قدرتمند بپردازند. امروز شرکتی به نام Super data میزان فروش این هدست ها را تا پایان سال ۲۰۱۶ پیش بینی کرده که وی آر در آن رتبه اول را دارد. در ادامه با ما همراه باشید!

به غیر از وی آر، محصولات دیگر شرکت ها مانند HTC، سامسونگ و گوگل هم در این لیست وجود دارند. در ادامه این رده بندی را با هم می بینیم:

  • پلی استیشن وی‌ آر – ۲,۶۰۲,۳۰۷
  • سامسونگ گیر وی‌ آر – ۲,۳۱۶,۶۳۲
  • گوگل دی دریم – ۴۵۰,۰۸۳
  • اچ تی سی وایو – ۴۲۰,۱۰۸
  • اکولیوس ریفت – ۳۵۵,۰۸۸

محصول شرکت HTC با قیمتی بسیار گران به بازار عرضه می شود. اما تنها هزینه ۸۰۰ دلاری آن نیست که این محصول را بسیار گران کرده. شما برای استفاده از آن نیاز به یک کامپیوتر بسیار قدرتمند خواهید داشت که قطعا باعث می شود تا بسیاری از مردم به محصولات جایگزین فکر کنند. به طور مثال یک کنسول پلی استیشن ۴ پرو به همراه یک هدست واقعیت مجازی سونی، مجموعا ۸۰۰ دلار هزینه خواهند داشت که دقیقا برابر با قیمت HTC Vive است. سونی با عرضه زود هنگام محصول خود، آن هم با قیمتی بسیار مناسب، به احتمال زیاد سهم بیشتری را نسبت به رقبای خود تصاحب خواهد کرد. البته بهتر است صبر کنیم تا این قضیه در دراز مدت مشخص شود.


نظر خود را بنویسید

avatar