اندروید ۷ رسما برای گوشی های موتورولا Moto Z و Moto Z Force منتشر شد

اندروید ۷ رسما برای گوشی های موتورولا Moto Z و Moto Z Force منتشر شد

موتورولا تایید که moto z و moto z force جزء اولین گوشی هایش است که آپدیت اندروید ۷ نوقا را دریافت می کنند. گزارشی هم هفته پیش منتشر شد، مبنی بر اینکه بعضی از مشتریان اپراتور ورایزون، آپدیت جدید را دریافت کرده اند اما به نظر می رسد که این فقط یک نمونه اولیه است که به زمان بیشتری برای کامل شدن نیاز دارد.
امروز این کمپانی آمریکایی، رسما اندروید ۷ نوقا را برای گوشی های موتو زد و موتو زد فورس عرض عرضه کرد. بنابراین دیگر فقط مشتریان ورایزون نیستند که این آپدیت را خواهند داشت به این صورت شما می توانید با مراجعه به قسمت پشتیبانی وبسایت موتورولا از اطلاعات بیشتری در خصوص کشور و یا اپراتور پشتیبانی کننده خود بهره مند شوید.
همزمان با آپدیت اندروید ٧ بر روی گوشی های موتورولا، موتورولا اعلام کرده است که هر دوی گوشی های moto z و moto z force از واقعیت مجازی daydrean view پشتیبانی خواهند کرد.. موتورولا همچنین اعلام کرده است، که این دو گوشی جزء اولین گوشی ها بعد از گوگل خواهند بود که از واقعیت مجازی daydream view پشتیبانی می کنند.

البته برای تجربه این واقعیت مجازی شما به یک هدفون daydream و یک کنترلگر برای اینکه از ویژگی vr استفاده کنید نیاز دارید. که قیمت زیادی ندارند. اگر شما جزء افرادی هستید که دارای گوشی moto z و moto z force است، هم اکنون می توانید آپدیت جدید اندروید ٧ را بر روی گوشی تان نصب کنید یا منتظر پیغام دریافت این آپدیت از سوی موتورولا بمانید.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar