اینستاگرام از قابلیت ویدیوهای زنده(Live Video) رونمایی کرد

اینستاگرام از قابلیت ویدیوهای زنده(Live Video) رونمایی کرد

چیزی که بیش از دو هفته قبل توسط اینستگرام تایید شده بود، امروز رونماییی شد. اینستگرام ویژگی ویدئو زنده را به قسمت استوری اضافه کرد. متاسفانه، این ویژگی هم اکنون قرار نیست اضافه شود و همان طور که اینستگرام اعلام کرده ویدئو زنده در قسمت استوری و اکسپلور در هفته های آینده به صورت جهانی منتشر می شود.
شما می توانید به راحتی با رفتن به قسمت استوری، دکمه ی start live video را بزنید و شروع به اشتراک گذاری ویدیو های زنده کنید. این نکته را به یاد داشته باشید، که از ویژگی live video به صورت محدود هر یک ساعت یک بار می توانید استفاده کنید.
هر زمان، یکی از افرادی که فالو کرده اید از این ویژگی استفاده کند. شما می توانید در زیر عکس پروفایلش در قسمت استوری، تگ live را ببینید. همچنین می توانید like و comment برای دوستانتان نیز بگذارید.
این تنها ویژگی نیست که اینستگرام امروز رو کرده است. توسعه کنندگان اینستگرام اعلام کرده اند در راستای آپدیت های فراوانی که قرار است صورت گیرد، ویژگی ای به اینستگرام اضافه شده که می توانید تصاویر یا ویدیو هایی برای دوستانتان به صورت خصوصی ارسال کنید و بعد از چند ساعت آن ویدیو پاک شود. علاوه بر آن می توانید، گروهی از دوستانتان بسازید یا انتخاب کنید و عکس و ویدئو ها را همزمان به گروه ها و دوستانتان بفرستید، سپس زمانی که تصاویر بعد از اینکه توسط دوستانتان مشاهده شد پاک خواهند شد.
همچنین اگر دوستانتان ویدیو و یا عکس ارسالی تان را دوباره بینند و یا از آن اسکرین شات بگیرند، اینستگرام این موضوع را به شما اطلاع می دهد. البته این ویژگی را فقط برای کسانی که فالو کرده باشید می توانید استفاده کنید.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar