تا به اینجا فروش Watch Dogs 2 از نسخه اول کمتر بوده است !

تا به اینجا فروش Watch Dogs 2 از نسخه اول کمتر بوده است !

همه ما می دانیم که نسخه اول بازی Watch Dogs با هایپ بسیاری که داشت نتوانست جای خود را میان بازی های آن سال باز کند. اما نسخه دوم بازی با پیشرفت های بسیاری که داشت هم نتوانسته فروشی بیشتر از نسخه اول را تجربه نماید. حال شرکت سازنده این دو بازی، یوبیسافت، در مورد فروش کمتر نسبت به نسخه اول نظراتی داده که در ادامه باهم می خوانیم! در ادامه مطلب همراه ما باشید!

پیش از عرضه Watch Dogs 2، پیش بینی می شد که این بازی از سری اول فروش کمتری را تجربه خواهد کرد. حال که بازی عرضه شده، نه تنها پیش بینی ها درست از آب درآمده، بلکه فروش از آنچه در پیش بینی ها هم آمده کمتر بوده است. یوبیسافت در این مورد گفت:

ما از پیشرفتی که در باری داشته ایم، و همچنین از نظرات مثبت منتقدین و گیمرها بسیار خوشحال و راضی هستیم. درست است که بازی در روز و هفته نخست انتشار فروش بسیار بالایی را تجربه نکرد. اما این افت فروش را رقبالی ما هم تجربه کرده اند. انتظاری که ما داریم این است که از هفته دوم به بعد، میزان فروش بیشتر شود. Watch Dogs 2 در طولانی مدت قطعا یک بازی موفق خواهد بود. چرا که بسیاری از طریق به اشتراک گذاشتن تجارب مثبت خود از تجربه این بازی، آن را به دیگران هم توصی خواهند کرد.

Watch Dogs 2 در روز انتشار تنها ۸۰٫۰۰۰ نسخه فروش داشت. این در حالی است که نسخه اول این بازی، در روز انتشار ۳۸۰٫۰۰۰ نسخه به فروش رساند. ادعایی که یوبیسافت درباره افزایش فروش دارد تا حد زیادی درست است. چرا که این اتفاق برای عنوانی مثل Rainbow Six هم افتاد. فروش این بازی در ابتدا خوب بود اما پس از عرضه آپدیت ها متعدد برای آن، فروش بسیار بهتری را تجربه کرد. یکی از علل دیگری که می توان برای این افت فروش آورد، ضعف نسخه اول بازی بود. بسیاری از گیمرها منتظر هستند تا نظر دیگر کاربران را درباره این بازی بشنوند تا بعدا درباره خرید آن تصمیم بگیرند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar