از همین حالا می توانید گوشی الجی V20 را در ایران پیش خرید کنید

از همین حالا می توانید گوشی الجی V20 را در ایران پیش خرید کنید

تلفن همراه هوشمند جدید شرکت ال‌جی جزو اولین محصولاتی به حساب می‌آید که با اندروید ۷٫۰ راهی بازار شده و به همین دلیل ویژگی‌های جدید بسیاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. الجی به طور رسمی پیش فروش این گوشی را در ایران انحصارا در وبسایت دیجی کالا آغاز کرده است.

اگر از حق نگذریم، الجی V20 با امکانات فوق العاده اش قیمت مناسبی نسبت به دیگر پرچمداران بازار دارد. خریدارانی که این گوشی را پیش خرید کنند از هدایای خوبی هم بهره مند خواهند شد. در حال حاضر دیجی کالا پیش فروش این گوشی را با قیمت ۲ میلیون و ۴۹ هزار تومان(به همراه یک هدیه به ارزش ۵۰۰ هزار تومان) و قیمت ۱ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان(به همراه یک هدیه به ارزش ۴۵۰ هزار تومان) آغاز کرده است. تحویل گوشی های پیش خرید شده از سوم آذر ماه شروع خواهد شد.

lg-v20-press-images-2-1024x780

گوشی ال‌جی V20 از جمله محصولات بسیار خوب بازار به حساب می‌آید که از نظر سخت افزاری و نرم افزاری نیاز کاربران را برطرف می‌کند. این تلفن همراه هوشمند یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچ با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل و یک صفحه نمایش دوم ۲٫۱ اینچ بالای نمایشگر اصلی دارد اعلان‌های مختلف روی آن نشان داده می‌شوند.

از نظر سخت افزاری هم با محصول خوبی مواجه خواهید بود. تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت رم روی آن قرار گرفته و در دو مدل با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار خواهد شد. البته پشتیبانی این محصول از کارت حافظه هم یکی از قابلیت‌های خوب آن به حساب می‌آید. ال‌جی V20 به باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر مجهز شده که از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند.

شرکت ال‌جی سعی کرده است تلفن همراه جدیدی راهی بازار کند که از نظر ویژگی‌های صوتی یک سر و گردن از تمام محصولات بازار بهتر باشد. این تلفن همراه هوشمند از DAC چهارگانه‌ی ۳۲ بیت بهره می‌برد که باعث ارتقای کیفیت صدای خروجی دستگاه و نویز بسیار کم می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند می‌توان به قابلیت ضبط صدا با فرمت ۲۴ بیت و HD اشاره کرد.

گوشی LG V20 همانند LG G5 به دوربین دوتایی مجهز است. دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال تصویر یا نوری روی این محصول دیده می‌شود. حسگر ۱۶ مگاپیکسل از دیافراگم f/1.8  و حسگر ۸ مگاپیکسل هم از دیافراگم f/2.5 برخوردار است. همچنین، مشخص شده که حسگر دوم از زاویه دید بازتری بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربران بتوانند عکس‌های بهتری از مناظر مختلف تهیه کنند. دوربین‌های ال‌جی V20 قابلیتی به نام Steady Record 2.0 دارند که منجر به کاهش لرزش در زمان فیلم‌برداری می‌شود.

منبع: lgblog.ir


 

نظر خود را بنویسید

avatar