گوشی هوشمند HTC 10 evo رسما رونمایی شد

گوشی هوشمند HTC 10 evo رسما رونمایی شد

یکبار دیگر شایعات درست از آب درآمدند و همانطور که انتظار می رفت، گوشی جدید اچ تی سی با نام HTC 10 evo رسما توسط این کمپانی رونمایی شد. این گوشی را می توان نسخه جهانی گوشی HTC Bolt دانست. همانطور که می دانید گوشی هوشمند HTC Bolt که چند روز پیش رونمایی شد، تنها تحت اپراتور اسپرینت به فروش می رسد، حالا اچ تی سی گوشی جدید HTC 10 evo را به طریقی به عنوان جایگذین جهانی HTC Bolt معرفی کرده است.

HTC 10 evo یک گوشی تمام فلزی ضد آب می باشد که مجهز به اسنپدراگون ۸۱۰ و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی است. متاسفانه یا خوشبختانه این گوشی هم فاقد جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون می باشد و اچ تی سی درون جعبه این گوشی یک هندزفری USB تایپ C قرار داده است. درست است که نبود جک هدفون احتمالا کاربران را خیلی از موقع اذیت کند، اما به خاطر داشته باشید، استفاده از درگاه USB تایپ C کیفیت بهتری را برایتان به ارمغان می آورد.

htc10evo

برخلاف HTC Bolt که تنها در رنگ نقره ای و مشکی معرفی شد، گوشی هوشمند HTC 10 evo در رنگ طلایی هم عرضه می شود. از دیگر مشخصات قابل تامل این گوشی می توان به پوشش گوریلا گلس ۵ و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض اشاره کرد. این گوشی همانند گوشی HTC Bolt بصورت پیش فرض با اندروید ۷ نوقا عرضه می شود. تاریخ دقیق عرضه این گوشی هنوز مشخص نیست، اما پیش بینی می شود به زودی شاهد فروش این گوشی با قیمت حدودی ۴۵۰ تا ۵۰۰ یورو باشیم.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar