بهترین گوشی های میان رده سامسونگ را اینجا مشاهده کنید

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ را اینجا مشاهده کنید

اینکه همه علاقه مندان به تکنولوژی عاشق پرچمداران گران قیمت هستند ثابت شده است، اما گاهی اوقات هزینه ای که برای آنها پرداخته می شود بسیار زیاد می باشد. آنها دارای ویژگی های کاربردی هستند و باعث می شوند که مشتریان برای خرید آن ها جلوی فروشگاه ها صف بشکند، برای مثال می توان به گوشی هایی چون گلکسی اس ۷ و گلکسی نوت ۵ اشاره کرد.

با این حال هرکسی نیاز به این دستگاه ها یا توان خرید گوشی های آخرین مدل را ندارد. برای این افراد گوشی های میان رده مناسب است که سامسونگ در عرصه تولید این گوشی ها پیشگام است. ما کار را برای شما راحت تر کرده ایم و به بررسی بهتری گوشی های میان رده سامسونگ موجود در بازار ایران پرداخته ایم، با دیجی شو همراه باشید.


سامسونگ گلکسی جی ۷ پرایم

samsung_galaxy_j7_prime_1472712602912

سامسونگ جی ۷ پرایم، استانداردهای اولیه جی ۷ از جمله پردازنده ۸ هسته ای اکزینوس ۷۸۷۰ را حفظ کرده است. فضای ذخیره سازی قابل ارتقاء، در عین حال افزایش حافظه داخلی از ۱۶ به ۳۲ گیگابایت و افزایش رم از ۲ به ۳ گیگابایت از ویژگی ها این گوشی می باشد. این گوشی همچینین دارای دورین ۱۳ مگاپیسکلی با کیفیتی معقول است و دوربین جلوی آن هم از ۵ به ۸ مگاپیکسل افزایش یافته که با آن می توان سلفی های با کیفیتی را ثبت کرد. حسگر اثر انگشت و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز از ویژگی های قابل قبول این گوشی می باشد. این گوشی ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان قیمت دارد.


سامسونگ گلکسی ای ۷

samsung-galaxy-a7-2016-india-black

بدنه باریک و زیبای گلکسی ای ۷ آن را تبدیل به یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ کرده است. عملکرد این گوشی فوق العاده نیست و با مطالبی که درباره آن نوشته اند کمی فرق دارد، با این حال باید با آن به عنوان یک گوشی میان رده برخورد کرد. از طرف دیگر، این گوشی داری صفحه نمایش بسیار زیبا و باتری بسیار مناسب می باشد که شارژ را برای مدت طولانی حفظ می کند.

باید اشاره کرد که اگر قصد خرید این گوشی برای انجام بازی را دارید، این گوشی با عملکرد ضعیفش شما را ناامید خواهد کرد. این گوشی ۱٫۴۹۹٫۰۰۰ تومان قیمت دارد.


سامسونگ گلکسی ای ۵

samsung-galaxy-a5-2016-versus-galaxy-a5-2015-comparison-1

این گوشی بسیار شبیه به گلکسی ای ۷ بوده و با این تفاوت که صفحه نمایش آن ۵٫۲ اینچی می باشد. گلکسی ای ۵ یک گوشی میان رده شسته رفته می باشد. عملکرد این گوشی خوب بوده، ولی انتظار بالایی نباید از آن داشت، اما عملکرد آن نا امید کننده نیست. با این حال سامسونگ بیشتر به طراحی و ظاهر گوشی پرداخته و کمتر به مسائل نرم افزاری و سخت افزاری آن پرداخته است.

اما نباید گلکسی ای ۵ را کنار گذاشت، این گوشی یک گزینه معقول و مناسب و دوربین متوسط و باتری قابل قبول می باشد. این گوشی ۱٫۲۵۹٫۰۰۰ تومان قیمت دارد.


سامسونگ گلکسی جی ۵ پرایم

samsung_1474269831241

این گوشی دارای بدنه تمام فلزی بوده و اندازه آن با نسخه قبلی جی۵ یکسان است،همچنین جی ۵ پرایم مجهز به حسگر اثر انگشت و پردازنده ۴ هسته ای می باشد. جی ۵ پرایم دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم می باشد، همچنین دوربین عقب آن ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلو آن ۵ مگاپیکسل می باشد. اگر مشکلی با صفحه نمایش TFT ندارید، گلکسی جی ۵ پرایم گزینه مناسبی برای شما می باشد که می خواهید علاوه بر استفاده از امکانات به روز هزینه زیادی هم برای خرید تلفن هوشمند صرف نکنید. این گوشی ۸۳۹٫۰۰۰ تومان قیمت دارد.


سامسونگ گلکسی ای ۳

samsung_galaxy_a3_2016

سری ای سامسونگ با هدف بدنه فلزی زیبا و صفحه نمایشی با کیفیت خوب روانه بازار شد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی می باشد، پردازنده اسنپدراگون ۴۱۰ به همراه ۱٫۵ گیگابایت رم سخت افزار این گوشی  بوده که به راحتی از پس انجام کارهای روزمره بر می آید. دوربین های این گوشی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بوده که برای یک گوشی میان رده مناسب می باشد. این گوشی همچنین از شبکه ۴G پشتیبانی کرده و دارای باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد. قیمت این گوشی ۹۳۵٫۰۰۰ تومان می باشد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar