بازی FIFA 17 در آخر هفته برای پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان رایگان خواهند بود

بازی FIFA 17 در آخر هفته برای پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان رایگان خواهند بود

بازی FIFA 17 یکی از بهترین و محبوب ترین بازی هایی است که هر سال در ماه سپتامبر منتشر می شود. اگر شما از طرفداران این بازی بوده و هنوز آن را تجربه نکرده اید، می توانید در آخر همین هفته این شانس را داشته باشید تا FIFA 17 را به صورت رایگان تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!

شرکت EA اعلام کرد که علاقمندان به این بازی می توانند این عنوان را بر روی کنسول های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان به صورت رایگان یا Free Trial تجربه نمایند. شما دسترسی کامل به تمام بخش های بازی مانند Career، Ultimate Team و The Journey خواهید داشت. اما محدودیت هایی هم برای شما در نظر گرفته شده است.

اگر شما کنسول اکس باکس وان داشته و با اکانت EA Access خود، ۱۰ ساعت قبل از عرضه بازی را تمام کرده اید، نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید. همچنین بخش داستانی یا همان Journey را به صورت ناقص می توانید تجربه کنید. اما بخش Career کامل در اختیار شما خواهد بود. این محدودیت فعلا فقط بر روی کنسول اکس باکس اعلام شده و هنوز خبری درباره چنین محدودیتی روی کنسول پلی استیشن ۴ نیست. این قابلیت از فردا برای کنسول ها قابل دسترسی خواهد بود. لازم به ذکر است که هر پیشرفتی در بازی هم داشته باشید برای شما ذخیره خواهد شد تا در صورت خرید نسخه کامل بتوانید آن را ادامه دهید.

قابل ذکر است که عنوان Fifa 17 را به صورت دیجیتالی از هر کجا از جمله از  ایکس‌ باکس لایو به صورت دیجیتالی می‌توانید خریداری کنید و به زودی نیز بر روی فروشگاه پلی استیشن هم موجود می‌ شود. جمعه سیاه نیز تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت بنابراین می‌ توانید تا آن موقع از تخفیف نیز برای خرید این عنوان در ایکس‌ باکس وان استفاده کنید.


نظر خود را بنویسید

avatar