بخش چندنفره یکپارچه بازی Watch Dogs 2 ، در دسترس عموم قرار گرفت

بخش چندنفره یکپارچه بازی Watch Dogs 2 ، در دسترس عموم قرار گرفت

امروز شرکت یوبیسافت با عرضه آپدیت ۱٫۰۵ برای نسخه کنسول این بازی، قابلیت های جدیدی را به Watch dogs 2 اضافه کرد. یکی از این قابلیت ها که از ابندا در دسترس کاربران قرار نداشت، بخش چندنفره این بازی بود که به لطف این آپدیت هم اکنون قابل دسترسی است.

به جز اضافه شدن بخش چند نفره به بازی، بسیاری از باگ های بازی که باعث کرش شدن این عنوان می شد هم برطرف شده که خبر بسیار خوبی برای کاربران است. شرح آپدیت در پستی در Reddit منتشر شده که در ادامه با هم می خوانیم:

ما بسیار خوشحالیم که با شما اعلام کنیم که بخش چند نفره یکپارچه بازی هم اکنون برای کنسول پلی استیشن ۴ در دسترس است. نسخه اکس باکس وان هم به زودی برای این بازی منتشر خواهد شد. برخی از کاربران از کرش شدن بازی شکایت می کردند و بعضی را باگ های موجود در بازی اذیت می کرد. اگرچه تعداد آن ها زیاد نبود، اما طی آپدیت نسخه ۱٫۰۵ شما می توانید از شر این باگ ها و کرش ها خلاص شوید.

شما در حالت چندنفره یکپارچه می توانید امور زیر را تجربه نمایید:

  • دوستان خود را برای بازی co-op دعوت کنید یا به دنبال دوستان جدید برای بخش  co-op بگردید
  • در دنیای هکر رقیب، شروع به هک کردن کنید
  • اهدافی را که برایشان جایزه تعیین شده را پیدا کرده، یا برای آن‌ ها جایزه تعیین کنید

ما به رفع مشکلات در پایداری آنلاین بازی و حالت چند نفره یکپارچه بازی ادامه می‌ دهیم و وارد آخرین فاز این قسمت خواهیم شد. فاز آخر شامل بخش جایزه بگیر (Bounty mode) بدون استفاده از app، و ماموریت‌ های همگانی Dedsec خواهد بود. از صبر شما کمال تشکر و قدردانی را داریم.

 

لازم به ذکر است که نسخه کامپیوترهای شخصی این بازی هنوز منتشر نشده. این عنوان در تاریخ ۲۹ نوامبر برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar