نسخه جدیدی از گلکسی اس ۷ با رنگ مشکی براق به زودی روانه بازار خواهد شد

نسخه جدیدی از گلکسی اس ۷ با رنگ مشکی براق به زودی روانه بازار خواهد شد

چند روز پیش گزارشی مبتنی بر میخکوب شدن سامسونگ برای کار کردن روی رنگ جدید نسل گلکسی اس ٧ و اس ٧ اج به دستمان رسیده بود. اگر بخواهیم صادق باشیم، مدل onyxblack گلکسی تا حدودی براق بود ولی نه به اندازه کافی! در این موقعیت ممکن است فکر کنید که مدل جدید چقدر براق تر از الان می تواند بشود.
سایت weibo چکیده عکس هایی از رنگ مدل جدید این گوشی گذاشته که با دیدن عکس ها می توانیم بفهمیم مدل جدید به چه شکل است و به مقایسه آن با مدل موجود onyx black کنونی گلکسی اس ۷ بپردازیم.
در حالی که این موضوع قابل تشخیص نیست که سامسونگ از رنگ جدیدی از مشکی استفاده می کند یا نه، اما به راحتی قابل تشخیص است که در اطراف این گوشی از فریم فلزی مشکی استفاده شده است که این موضوع شباهتی به مدل گلکسی اس ۷ های مشکی کنونی که دارای فریم خاکستری در اطرافش بود، ندارد.

glossy-black-galaxy-s7-edg2e-leaks

این انتخاب رنگ جدید در گوشی های جدید سامسونگ، خود به تنهایی پاسخی به خوب بودن رنگ مشکی براق آیفون ٧(jet black) بود که متاسفانه در مقابل مقاومت با اثر انگشت، لک انداختن، خراشیدگی ضعیف عمل کرد. به طوری که اپل خودش توصیه کرده کاربران حتما از قاب های محافظ برای این نسخه استفاده کنند. با این حال امیدواریم سامسونگ از این مشکل آیفون های براق درس گرفته باشد و مدل جدید گلکسی اس ۷ با رنگ مشکی براق را با تمام زیباییش ضد خش طراحی کند. این مدل جدید گلکسی اس ٧ انتظار می رود که در دسامبر رونمایی شود.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar