نتایج نظرسنجی بهترین دوربین گوشی از نظر شما را مشاهده کنید

نتایج نظرسنجی بهترین دوربین گوشی از نظر شما را مشاهده کنید

بیست و نهم آبان ماه در دیجی شو نظرسنجی ای منتشر کردیم و از شما خواستیم تا در بین سه تصویر که با سه پرچمدار مختلف گرفته شده، بهترین تصویر را انتخاب کنید. در این نظرسنجی مشخص نبود که کدام عکس توسط کدام گوشی گرفته شده تا مبدا طرفداری از برند محبوبتان بر روی نظرتان تاثیر بگذارد. تصاویر گرفته شده توسط گوشی های گلکسی اس ۷ اج، آیفون ۷ پلاس و گوگل پیکسل اکس اج ثبت شده بود.

طبق وعده مان که گفته بودیم در پایان هفته نتایج این نظر سنجی اعلام می شود و نام گوشی ها مشخص می شود، در این پست قصد داریم آمار نظر سنجی را به شما نشان دهیم و مشخص کنیم هر تصویر توسط کدام گوشی ثبت شده  بود.

صحنه اول : آسیاب بادی
۱s

sss1

همانطور که مشاهده می کنید در صحنه آسیاب بادی، از نظر شما پیکسل اکس ال گوگل بهترین تصویر را ثبت کرده است. ۸۰ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی تصویر B را بهترین تصویر دانستند. آیفون ۷ پلاس و گلکسی اس ۷ اج با تعداد آرایی کم به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفته اند.


صحنه دوم : انعکاس در آب
۲s

sss2

در صحنه انعکاس آب نیز، پیکسل اکس ال با ۶۷ درصد رای از نظر شرکت کنندگان بهترین تصویر را ثبت کرده است. گلکسی اس ۷ اج در رده دوم و آیفون ۷ پلاس اپل بدون هیچ رای از نظر نظر شما در این رقابت نتوانستند پیروز شوند.


صحنه سوم : گل های رنگارنگ
۳s

sss-4

در صحنه آخر که مربوط به گل های رنگارنگ می باشد، آیفون ۷ پلاس در رقابتی نزدیک با گوگل پیکسل اکس ال با ۵۲ درصد رای از نظر شما بهترین تصویر را ثبت کرده است. پیکسل اکس ال نیز با ۴۲ درصد در پشت آیفون ۷ پلاس در این صحنه قرار گرفته است.

در این نظرسنجی تا حدودی ادعا های گوگل برایمان اثبات شد. اگر خاطرتان باشد، گوگل در مراسم رونمایی از پیکسل ها مانور زیادی بر روی دوربین هایش داد و گفت پیکسل ها در حال حاضر بهترین دوربین در میان گوشی های هوشمند بازار را دارند. با توجه به آرای شما، گوگل بی راه نگفته است و تا حدودی توانسته آیفون ۷ پلاس با دوربین دوگانه را هم کنار بزند. نظراتتان را در این باره در زیر این مطلب با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


2
نظر خود را بنویسید

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
مهدیم ا Recent comment authors
م ا
مهمان
م ا

خوب تا حدودی طبیعی هست ، اس ۷ قبل از اون پیکسل و آیفون تولید شده

مهدی
مهمان
مهدی

به نظر من این نظر سنجی و تست خیلی هم استاندارد نیست