Data Pack 2 برای بازی PES 2017 در دسترس قرار خواهد گرفت

Data Pack 2 برای بازی PES 2017 در دسترس قرار خواهد گرفت

یکی از مشکلات PES 2017، همیشه کمبود این بازی در زمینه لایسنسینگ بوده است. جدیدا شرکت کونامی یک data pack جدید در دسترس قرار داده که چهره های جدید، پیراهن های جدید و استادیوم های بازسازی شده در آن قرار دارد. این data pack که با نسخه ۲ شناخته می شود، فردا به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید!

اگر بخواهیم با جزئیات بیشتری این data pack را بررسی کنیم، ۱۶ لباس جدید به بازی اضافه خواهد شد. یکی از آن ها لباس فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴ تیم لیورپول است. همچنین استادیوم Anfield  هم با تغییر و تحول در این بسته گنجانده شده. Signal Iduna که استادیوم اختصاصی تیم دورتموند است هم جزوی از این data pack است. اما این پایان ماجرا نبوده و کونامی چهره ۱۰۰ بازیکن موجود در بازی را هم دچار تغییر و تحول کرده. بازیکنانی مانند Messi، Neymar jr، Marco Reus و Mane جزوی از این بازیکنان هستند که چهره آن ها با دقت بیشتری بهبود یافته اند.

۱۱ کفش جدید هم به بازی اضافه شده که شما می توانید در بخش Become a legend از آن ها استفاده نمایید. انیمیشن های Champions League هم بهبود یافته و به روز رسانی شده اند. این آپدیت یا به اصطلاح data pack 2 فردا عرضه خواهد شد. اما شامل بهینه سازی ۴K برای PS4 Pro نمی شود. همان طور که کونامی قبلا هم اشاره کرده بود، به روز رسانی کنسول پرو در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. پس باید ۱ ماه دیکر برای آن صبر کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar