تست های بنچمارک Geekbench بر روی سامسونگ گلکسی C7 Pro را مشاهده کنید

تست های بنچمارک Geekbench بر روی سامسونگ گلکسی C7 Pro را مشاهده کنید

سامسونگ از گلکسی C7 Pro ماه آینده رونمایی خواهد کرد. تست های بنچمارک Geekbench اخیرا روی آن انجام شده و تعداد محدودی از ویژگی های آن مشخص شده است. شماره این مدل SM-C7010 می باشد. بر اساس خبرهای Geekbench، از پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ Soc در آن استفاده شده که پردازنده ای ۸ هسته ای بوده و در طول تست فرکانس آن ۲٫۲۱ گیگاهرتز بوده است.

این گوشی در یک سایت هندی به نام Zauba نمایان شده است و گزارش ها حاکی از آن است که صفحه نمایش آن ۵٫۷ اینچی بوده و دارای وضوح تصویر ۱۰۸۰x 1920 می باشد. قیمت این دستگاه در چین حدود ۲۰۰ دلار می باشد. این قیمت، قیمت اصلی گوشی نیست و این قیمت فقط تحت اپراتور های مشخصی خواهد بود.  این گوشی نمره ۱۰۰۰ در آزمون تک هسته ای و نمره ۵۶۷۹ را در آزمون چند هسته ای کسب کرده است و هربار که آزمون تکرار شده است نمرات یکسان بوده است.

prod

احتمالا سری گلکسی C، گوشی های باریکی باشند، اگرچه ما اطلاعات دقیقی درباره ضخامت گلکسی C7 Pro نداریم اما میدانیم که ضخامت گلکسی C7 حدوذ ۶٫۷ میلی متر می باشد و ممکن است ضحامت گلکسی C7 Pro هم نزدیک به آن باشد. به علاوه این گوشی از تکنولوژی NFC پشتیبانی کرده و روی دکمه هوم آن یک حسگر اثر انگشت در نظر گرفته شده است. همچنین ما انتظار داریم که این گوشی بتواند از نرم افزار پرداخت سامسونگ نیز پشتیبانی کند. از این گوشی در ماه آینده رونمایی خواهد شد و ما در آینده نه چندان دور از تمام جزئیات سامسونگ گلکسی C7 Pro آگاه خواهیم شد.

منبع: phonearena.com


نظر خود را بنویسید

avatar