آخرین شایعات گلکسی اس ۸، به ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره دارد

آخرین شایعات گلکسی اس ۸، به ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره دارد

هر چه جلوتر میرویم و روز ها می گذرند شاهد بزرگتر شدن مدیا هستیم. منظور از مدیا تصاویر، فیلم ها و درکل اطلاعاتیست که گوشی شما را اشغال کرده اند. به این ترتیب هرچه به جلو میرویم گوشی هایی با فضای داخلی بالاتری هم نیاز داریم. شهریور ماه اپل با معرفی آیفون ۷ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت مسیر از پیش باز شده ظرفیت های بالا را روان تر کرد و باید به زودی شاهد آن باشیم که پرچمداران آینده دیگر برند ها با ظرفیت های ۲۵۶ گیگابایت یا بالاتر نیز در دسترس کاربران قرار گیرند.

طبق آخرین شایعات پیرامون گلکسی اس ۸، سامسونگ قصد دارد تا این گوشی را در سال پیش روی میلادی با ظرفیت ۲۵۶ عرضه کند. البته احتمالا مدل پایه این گوشی با ظرفیت ۶۴ گیگابایت خواهد بود که به لطف درگاه میکرو اس دی، امکان افرایش حافظه نیز وجود دارد.

در مورد رم، گویا نباید در گلکسی اس ۸ انتظار رم ۸ گیگابایتی داشته باشیم. طبق شایعات مقدار رم در این پرچمدار، ۶ گیگابایت خواهد بود که قطعا جوابگوی کارهای تمام کاربران خواهد بود. هرچند که هرساله اکثر شایعات پیش از رونمایی گوشی های هوشمند درست از آب در می آیند، اما در نظر داشته باشید، هیچ کدام از این شایعات از طرف سامسونگ تایید نشده اند و پیشنهاد می کنیم با شک و گمان به این اخبار نگاه کنید.

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar