مایکروسافت اعلام کرده که اکس باکس وان فروشی عالی در Black Friday داشته

مایکروسافت اعلام کرده که اکس باکس وان فروشی عالی در Black Friday داشته

روز جمعه سیاه یا Black Friday، روزی است که تمام فروشگاه ها در سراسر ایالات متحده آمریکا، محصولات خود را به قیمت های بورنکردنی به حراج می گذارند. شاید برای گیمرها، این روز بهترین روز سال باشد. چراکه می توانند بازی های و کنسول هایی که دوست دارند را با قیمتی ارزان تهیه کنند. امروز شرکت مایکروسافت از فروش بسیار خوب اکس باکس و عنناوین آن در جمعه سیاه خبر داده و اعتقاد دارد که اکس باکس پرفروش ترین کنسول ماه نوامبر و دسامبر می شود. در ادامه خبر همراه ما باشید!

مایک نیکولر که مدیر بازاریابی شرکت مایکروسافت است اعلام کرد که کنسول اکس باکس وان و عناوینش فروش بسیار خوبی را در این روز تجربه کرده اند. وی گفت:

میزان تقاضا در هفته جمعه سیاه بسیار بالا بود. همچنین تقاضا برای بازی ها و لوازم جانبی آن هم ما را شگفت زده کرد. فعالیت گیمرها در اکس باکس لایو هم کاملا نشان دهنده این موضوع بود که ما در جایگاه قدرتمندی قرار داریم.

 

وی در ادامه از فروش بسیار خوب اکس باکس صحبت کرد. اما آمار دقیقی از میزان آن اعلام نکرد:

کنسول اکس باکس چند ماهی می شود که پرفروش ترین کنسول ماه لقب می گیرد. ما موفق شدیم تا رقبا را طی چند ماه در کشورهای آمریکا، انگلستان و استرالیا پشت سر بگذاریم. کنسول اکس باکس وان اس تنها کنسول امسال است که توانایی اجرای بلوری های ۴K را دارد و در سه مدل مختلف عرضه شده.

جدای این ها، بازی های بسیار خوبی برای کنسول اکس باکس، چه به صورت انحصاری و چه به صورت مالتی پلتفرم، عرضه شده که در میزان فروش نقش بسیار زیادی داشته است. ما این فروش را مدیون هواداران خود هستیم. چرا که اگر آن ها تمام این راه را همراه ما نبودند، ما هیچگاه به چنین جایگاهی دست پیدا نمی کردیم.

 


 

نظر خود را بنویسید

avatar