قابلیت Snap mode اکس باکس ممکن است دچار تغییر شود

قابلیت Snap mode اکس باکس ممکن است دچار تغییر شود

یکی از قابلیت های کنسول اکس باکس وان، قابلیت Snap mode است که به شما اجازی می دهد تا از چندین برنامه به طور همزمان استفاده نمایید. به طور مثال می توانید بک اپلیکیشن را روی کنسول اجرا کرده، و یک اپ دیگر هم کنار آن باز کنید. چند وقتی است که مایکروسافت تلاش می کند تا کنسول های اکس باکس وان را به عرضه آپدیت های نرم افزاری بهبود بخشد. در آخرین بسته آپدیتی هم که Holiday Update نام داشت، مایکروسافت عملکرد کنسول اکس باکس را بهبود بخشید. آن طور که به نظر می رسد، مایکروسافت قصد دارد تا قابلیت Snap را هم دچار تغییر کند.

ظاهرا مایکروسافت در حال پرس و جو از گیمرها است تا ببیند چه تغییراتی را می تواند در سیستم عامل اکس باکس، خصوصا قابلیت Snap ایجاد کند تا کاربران با راحتی بیشتری بتوانند با کنسول کار کنند. متنی که در ویندوزسنترال منتشر شده به شرح زیر است:

“به جای اینکه تصویر یک برنامه Snap شده، یک چهارم صفحه را اشغال کند، ما به دنبال تغییری هستم که به کاربران اجازه دهد تا اپلیکیشن Snap شده را به گوشه ای از صفحه بفرستند تا بتوانند از این قابلیت بهتر استفاده کنند.” شاید این قابلیت را بتوان به قابلیت تصویر در تصویر تلویزیون ها تشبیه کرد.

“مایکروسافت علاوه بر تغییرات در سیستم عاملش، در حال بررسی امکان استریم کردن بازی های واقعیت مجازی بر روی هدست Oculus Rift است. به گفته آن ها این کار تا ماه دسامبر عملی می شود. مایکروسافت برنامه ای را طراحی کرده تا کاربران بتوانند بازی ها را بر روی هدست Oculus استریم کنند. این برنامه کاملا رایگان بوده و فقط نیاز به اینترنت دارد.

لازم به ذکر است که کنسول اسکورپیو در تعطیلات ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. از این کنسول به عنوان یک هیولا نام برده می شود، چرا که قدرتی باورنکردنی داشته و می تواند بازی ها را به صورت ۴K واقعی اجرا کند. قیمت آن به طور قطع بیش از ۴۰۰ دلار خواهد بود که ممکن است مشکلاتی را برای فروش آن به وجود آورد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar