بهترین اپلیکیشن های کیبرد برای آیفون ها

بهترین اپلیکیشن های کیبرد برای آیفون ها

اگر از کاربران قدیمی آیفون ها باشید، احتمالا در جریان هستید که اپل از iOS 8 به بعد این امکان را فراهم کرد تا توسعه دهندگان بتوانند برای آیفون ها کیبردهایی ارائه کنند و به این ترتیب کاربران کیبرد های متنوع تری برای انتخاب در اختیار داشته باشند. از کیبردهای رنگارنگ گرفته تا امکاناتی از قبیل تایپ بدون برداشتن انگشت! شمار این کیبرد ها رد اپ استور بسیار زیاد است و ما تصمیم داریم در این مطلب تعدادی از بهترین کیبرد های آیفون را به شما معرفی کنیم.

در نظر داشته باشید بعد از دانلود هر کیبرد لازم است برای نصب آن به این ترتیب عمل کنید: Setting—->General—->keyboard—->keyboards—-> Add New Keyboards بروید سپس کیبرد نصب شده را انتخاب کنید و گزینه Allow Full Access را برای آن روشن کنید. بدون حرف اضافی به سراغ معرفی کیبرد ها می رویم.

SwiftKey

swiftkey_iphone

SwiftKey یکی از بهترین برنامه های آیفون برای کسانی است که می خواهند تجریه استفاده از یک صفحه کلید جدید را داشته باشند، است. اگر چه شما قابلیت های لمس سه بعدی را که روی کیبورد پیش فرض آیفون می باشد، روی این صفحه کلید از دست خواهید داد. اما به عنوان یک نقطه قوت، پیش بینی کلمات SwiftKey بی نظیر است. اگر شما برای نوشتن به زبان خودتان از حروف انگلیسی استفاده کنید، پیش بینی آن مانند مکالمه انگلیسی به خوبی کار می کند.

پیش بینی صفحه کلید گوگل هم خیلی خوب است اما در این زمینه SwiftKey بر آن برتری دارد. به علاوه، شما می توانید ظاهر صفحه کلیدتان را آن طور که دوست دارید سفارشی سازی کنید، چرا این صفحه کلید را امتحان نمی کنید. برای دانلود این کیبرد از اپ استور می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

dl


Gboard

gboard_iphone

Gboard صفحه کلید جدید iOS است که توسط گوگل ساخته شده است. حتی اگر شما از طرفداران سرسخت اپل باشید باز هم دوست دارید از این صفحه کلید استفاده کنید.

Gboard این قابلیت را برای شما فراهم می کند که به فایل های gif و شکلک ها دسترسی داشته باشید. شما به پایگاه عظیمی از gif ها که توسط گوگل جمع آوری شده است دسترسی دارید. به علاوه شما قابلیت جست و جو در گوگل را در خود کیبرد خواهید داشت که در دیگر برنامه ها کار را برای شما آسان خواهد کرد.

dl


Persian Keypad

۶۱۰۴۰۶۶

این صفحه کلید فارسی یکی از بهترین صفحه کلید ها برای فارسی زبانان بوده و تمام انتظارات آنها را برآورده خواهد کرد. این برنامه دارای محیطی نوآورانه و جذاب برای کاربران می باشد. اگر شما هم کیبوردی را استفاده کرده اید و پیشنهاد می کنید، در قسمت نظرات زیر این مطلب با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

dl

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar