طبق شایعات، دکمه home در iPad Pro 2 ممکن است حذف شود

طبق شایعات، دکمه home در iPad Pro 2 ممکن است حذف شود

مدت زیادی بود که شایعاتی مبنی بر حذف دکمه home از آیفون شنیده می شد. با توجه به شایعات، اپل قصد داشت تا دکمه home در آیفون را حذف کرده و به جای آن یک سنسور درون صفحه نمایش تعبیه کند. اما طبق آخرین اخبار، این تغییر ممکن است در آیپد جدید این شرکت هم اعمال شود. iPad Pro 2 به احتمال زیاد، اوایل سال آینده به بازار عرضه خواهد شد و ممکن است دیگر دکمه home را در آن نبینیم. یکی از منابعی که شایعات اپل را نشر می دهد اعلام کرده که هدف اپل از این کار، معرفی یک قابلیت جدید است.

Macotakara نام این منبع است که سابقه خوبی هم در این نوع اخبار و شایعات دارد. طبق آخرین اخباری که از وی منتشر شده، یکی از مدل های آیپد، ۱۰٫۹ اینچی خواهد بود که دکمه home ندارد. یکی از دلایل دیگری که اپل ممکن است دکمه home را حذف کند، بزرگتر کردن صفحه نمایش با کوچک کردن قاب آیپد است. اما ممکن است شرکت اپل مجبور شود تا مدل ۱۰٫۹ اینچی را کمی ضخیم تر از مدل ۹٫۷ اینچی طراحی کند. ضخامت مدل ۹٫۷، ۶٫۱ میلیمتر خواهد بود در صورتی که ضخامت مدل ۱۰٫۹ اینچی، ۷٫۵ میلیمتر پیش بینی می شود.

با توجه به این وبسایت، کادر بالای آیپد که شامل دوربین است باقی می ماند اما کادر پائین به همراه دکمه home حذف خواهند شد. قبلا هم چنین شایعه ای درباره آیپد شنیده بودیم اما بهتر است تا معرفی آن کمی نسبت به این شایعات بدبین باشیم. البته چیزی که طی زمان به ما ثابت شده این است که اکثر شایعات درباره محصولات اپل به واقعیت می پیوندند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar