پلی استیشن ۴ پرو پرفروش ترین هفته خود را تجربه کرد

پلی استیشن ۴ پرو پرفروش ترین هفته خود را تجربه کرد

با توجه به اینکه در Black Friday یا جمعه سیاه به سر می بریم، اصلا جای تعجب نیست که فروش کنسول ها، بازی ها و لوازم جانبیشان چند برابر شود. همین اتفاق برای فروش پلی استیشن ۴ پرو افتاد و این کنسول موفق شد تا پرفروش ترین هفته خود را پس از زمان عرضه تجربه کند. این آمار توسط Chart Track منتشر شد که در ادامه مطلب با هم خواهیم خواند.

همان طور که گفتیم، کنسول پلی استیشن ۴ پرو بهترین هفته خود از لحاظ فروش را تجربه کرد. شرکت سونی تا کنون هیچ خبر یا آماری از میزان دقیق فروش این کنسول ارائه نکرده است اما وبسایت chart track با جمع آری اطلاعات از وبسایت ها و خرده فروشی های مختلف، این عدد را بالغ بر ۱۴۰ هزار واحد برآورد کرده. این تعداد، ۵۰ هزار واحد بیشتر از میزان فروش اکس باکس وان در همین هفته بوده است.

همچنین تخفیف هایی که خرده فروشی ها برای بازی ها و کنسول ها در نظر گرفته اند، عاملی است که باعث میزان فروش بالای این کنسول ها شده. قیمت بعضی از مدل ها حتی تا ۲۰۰ پوند هم پائین آمده بنابراین شکی نیست که فروش آن ها با این قیمت واقعا برای کاربران و خریداران وسوسه کنند است. اما همه عناوین فروش خوبی را تجربه نکرده اند. بازی هایی مثل Watch Dogs 2، Titanfall 2، Call of duty infinite warfare و Dishonored 2 از لحاظ فروش واقعا نا امید کننده ظاهر شده اند. نکته دیگر اینکه تخفیفات فلش پلی استیشن استور هنوز فرصت خوبی برای گیمرهاست تا بتوانند بازی های مورد علاقه خود را با تخفیفات بسیار خوبی خریداری کنند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar