گوشی جدید ۴ اینچی سامسونگ با نام گلکسی جِی ۱ مینی پرایم عرضه شد

گوشی جدید ۴ اینچی سامسونگ با نام گلکسی جِی ۱ مینی پرایم عرضه شد

شاید باورش کمی سخت باشد، اما گوشی جدید سامسونگ یک گوشی ۴ اینچی می باشد. صحبت در مورد گوشی گلکسی جِی ۱ مینی پرایم(Galaxy J1 Mini Prime) است که علیرغم اینکه هنوز سامسونگ این گوشی را بطور رسمی معرفی نکرده است، در بازار آمریکا و وبسایت های آمازون و ebay برای فروش در دسترس قرار گرفته است.

قیمتی که وبسایت آمازون این گوشی را برای فروش گذاشته است، ۸۹٫۹۹ دلار می باشد، در حالی که وبسایت رقیب یعنی ebay این گوشی را با قیمت ۸۶٫۹۹ دلار به فروش می رساند. در هر دو مورد گوشی ها آنلاک شده هستند و امکان استفاده همزمان دو سیم کارت روی گوشی فراهم شده است. ظاهر گلکسی جِی ۱ مینی پرایم شبیه به گوشی ۴ اینچی گلکسی جِی ۱ که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، می باشد با این تفاوت که گوشی جدید سامسونگ جم و جور تر و کوچک تر است.

گلکسی جِی ۱ مینی پرایم از یک صفحه نمایش ۴ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ با تراکم پیکسلی ۲۲۳ بهره می برد. اندروید ۶ مارشمالو بصورت پیش فرض روی گوشی نصب است و گوی مجهز به پردازنده چهار هسته ای Spreadtrum SC9830 با سرعت کلاک ۱٫۲ گیگاهرتز می باشد.

سامسونگ برای این گوشی حافظه داخلی ۸ گیگابایت را  قرار داده که به لطف در گاه میکرو اس دی امکان افزایش حافظه نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به دوربین سلفی VGA، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی با فلاش ال ای دی، ۱ گیگابایت رم و باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. قطعا گلکسی جِی ۱ مینی پرایم یک گوشی سطح بالا به حساب نمی آید اما می توان به چشم گوشی دوم به آن نگاه کرد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar