آیفونی که بعد از ۱۸ ماه در اعماق دریاچه ای یخ زده، هنوز کار می کند!

آیفونی که بعد از ۱۸ ماه در اعماق دریاچه ای یخ زده، هنوز کار می کند!

همه ی ما می دانیم هنگامی که گوشیمان در پیاده رو یا حتی بدتر داخل آب می افتد، این احتمال وجود دارد که گوشی عزیزمان برای همیشه از کار بیفتد. به هر حال به نظر می رسد که به طور شانسی، در یک مورد آیفون ۴ بعد از اینکه داخل یک رودخانه یخ زده افتاده بود، بعد از ١٨ ماه پیدا و روشن شد.
این داستانی بود که بر طبق گفته ی مایکل گانترام، کسی که آیفون ۴ خود را در سال ٢٠١۵ در هنگام ماهیگیری داخل یک رودخانه انداخته بود، شنیدیم. او فکر کرده بود که عمر گوشیش به آخر رسیده است، اما هنگامی که از رودخانه آبکشی صورت گرفت، دنیل کالگرن، با یک قطعه آهنی ردیاب، به امید پیدا کردن گنجینه سوخته شده، گوشی را پیدا کرد.
گانترام، گوشی را بدون اینکه بداند به چه کسی تعلق دارد نگه داشت و دو روز بعد روشن کرد تا از صحت روشن شدن گوشی مطلع شود. بعد او به دنبال شماره ای از گانترام گشت و عکسی را به منظور اینکه بداند گوشی به او تعلق دارد یا نه فرستاد. گانترام گفت: داشتیم درباره ی رودخانه صحبت می کردیم که او برایم عکسی فرستاد و گفت آیا برایت آشناست؟ و من از روی صفحه نمایش گوشی را شناختم. گوشی اکنون به دست گانترام رسیده، و او تصمیم دارد گوشی را تعمیر کرده و به مادرش بدهد.
این موضوع اهالی تکنولوژی را به شدت شگفت زده کرده که چگونه یک آیفون ۴ توانسته درون رودخانه ای یخ زده ۱۸ ماه سالم بماند. با توجه به داشتن ویژگی ضد آب بودن آیفون ٧ اگر این اتفاق برای آیفون ٧ بیفتد، به نظرتان چه اتفاقی رخ می دهد؟!

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar