ساده ترین روش برای دانلود ویدیو و MP3 از یوتیوب

ساده ترین روش برای دانلود ویدیو و MP3 از یوتیوب

حتما برای شما هم اتفاق افتاده تا ویدیویی در یوتیوب دیده باشید و دنبال رهی ساده و بدون دردسر برای دانلود آن بگردید. یوتیوب دنیایی از فیلم هاست که همگان را ساعت ها پای خودش میخکوب می کند. این سرویس که متعلق به کمپانی آلفابت(گوگل) می باشد، سالهاست که پس از وبسایت گوگل به عنوان پربازدیدترین سایت دنیای اینترنت شناخته شده است.

اما همانطور که اطلاع دارید طبق قوانین این شرکت، دانلود ویدیو ها از یوتیوب ممنوع می باشد. همین عامل باعث شده تا وبسایت ها، اپلیکیشن ها و سرویس های زیادی برای دانلود از یوتیوب محبوبیت زیادی پیدا کنند. چندی پیش در دیجی شو مطلبی منتشر کردیم و روش هایی را برای دانلود ویدیو ها از یوتیوب گفتیم(برای مشاهده اینجا کلیک کنید). همچنین در یک مطلب ویژه جداگانه آموزشی برای دانلود ویدیوهای یوتیوب برای گوشی های اندرویدی منتشر کردیم(برای مشاهده اینجا کلیک کنید). امروز نیز در این مطلب قصد داریم تا ساده ترین روش دانلود ویدیو و MP3 را از وبسایت یوتیوب به شما بگوییم.

روش کار بسیار ساده است، برای این منظور باید در یوتیوب صفحه فیلم مورد نظرتان را باز کنید، سپس در آدرس صفحه فیلم(URL) عبارت CONV را پشت youtube.com بنویسید. برای مثال کافیست آدرس www.youtube.com/watch را به www.convyoutube.com/watch تغییر دهید  و اینتر را بزنید. با این کار شما به وبسایت منتقل می شوید که امکان دانلود ویدیو و MP3 مورد نظرتان را با کیفیت دلخواه به شما می دهد. برای درک بهتر این آموزش پیشنهاد می کنیم ویدیو ۱۵ ثانیه ای زیر را تماشا کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar