اکس باکس وان تبدیل به پرفروش ترین کنسول در جمعه سیاه شد

اکس باکس وان تبدیل به پرفروش ترین کنسول در جمعه سیاه شد

همان طور که می دانید در جمعه سیاه یا Black Friday، فروشگاه های بسیاری با تخفیفات فوق العاده مشتریان را به مغازه ها کشاندند. اما در بازار کنسول ها، این اکس باکس وان بود که توانست با شکست پلی استیشن ۴، تبدیل به پرفروش ترین کنسول در جمعه سیاه شود. نکته جالب، برتری سه ماهه اکس باکس وان از نظر فروش نسبت به پلی استیشن ۴ است که به به احتمال زیاد در ماه جاری، باز هم اتفاق خواهد افتاد.

طبق گزارش جدیدی که توسط شرکت معتبر ادوبی منتشر شده است، پر فروش‌ ترین محصولات الکترونیک در هفته جمعه سیاه به‌ ترتیب آیپد های شرکت اپل، تلویزیون‌ های ۴K شرکت سامسونگ، مک بوک ایر شرکت اپل، تلویزیون‌ های شرکت ال‌ جی و ایکس‌ باکس وان شرکت مایکروسافت بوده‌اند. همان طور که ملاحضه کردید، نامی از پلی استیشن ۴ در این لیست دیده نشد. اما در قسمت واقعیت مجازی ظاهرا این شرکت سونی بوده که فروش بسیار خوبی را تجربه کرده. بنا بر گزارشات، موجودی بسیاری از فروشگاه های آنلاین از این محصول به اتمام رسیده است. دو کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم و اکس باکس وان اس هم با کمترین قیمت برای فروش در دسترس بودند و خریداران می توانستند با ۲۵۰ دلار، صاحب یکی از این دو کنسول شوند.

اوبی همچنین اشاره کرد که در هفته “جمعه سیاه”، مردم حدودا ۵ میلیارد دلار پول خرج کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. البته بنا بر گزارشات، کنسول پلی استیشن ۴ در ماه نوامبر کنسول رقیبش را شکست خواهد داد و به پرفروش ترین کنسول ماه نوامبر تبدیل خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar