نظرسنجی: بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت از نظر شما کدام است؟!

نظرسنجی: بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت از نظر شما کدام است؟!

با گسترش جهانی اینترنت، جمعیت اکثرا جوان ایران هم به سوی این تکنولوژی بی پایان روی آورده اند. تکنولوژی ای که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در آن پیدا می شود و ارتباطات را بسیار سهل کرده است. با وجود زیر ساخت های ضعیف اینترنت در ایران، دیگر کمتر خانواده ای پیدا می شود که در بینشان اینترنت وجود نداشته باشد. با این حال در سال های اخیر اوضاع اینترنت در ایران کمی بهتر شده و به لطف اینترنت های سیمکارت(۳G و ۴G) و وایمکس، در هر ساعتی و در هرجایی کاربران به این دنیای بزرگ دسترسی دارند.

با وجود اینکه همچنان اکثر کاربران ایرانی از سرعت اینترنتشان راضی نیستند، اما سرویس دهنده های اینترنت(ISP ها) هر روز تبلیغات پر زرق و برق تری مبنی بر سرعت های بالا روی بیلبوردها قرار می دهند. با این حال سرویس دهنده هایی هستند که رضایت مشتریان برایشان اهمیت بالایی دارند و سعی می کنند با وجود هزینه های بالای اینترنت، با افزایش سرعت یا طرح های ویژه دل کاربرانشان را بدست آوردند.

در این مطلب از شما می خواهیم تا با اتکا به تجربه شخصی تان بهترین سرویس دهنده اینترنت را از میان گزینه های زیر انتخاب کنید. این نظرسنجی بین ارائه دهندگان مطرح ADSL، وایمکس و اینترنت موبایل می باشد. شما می توانید بیش از یک گزینه را نیز انتخاب کنید. برای این منظر کافیست تنها روی موارد مورد نظرتان کلیک کنید تا رای شما ثبت شود. در قسمت نظرات زیر این مطلب نیز می توانید دلیل رضایت یا عدم رضایتتان را از سرویس دهندگان بیان کنید.


نظر خود را بنویسید

avatar