اطلاعات بیشتری درباره The Last Of Us: Part II منتشر شد

اطلاعات بیشتری درباره The Last Of Us: Part II منتشر شد

همان طور که می دانید در مراسم دیشب PlayStation Experience، استودیوی ناتی داگ با معرفی دو بازی Uncharted: The lost legacy و The last of us: part II، سالن مراسم را به لرزه انداخت. در تریلری برای The Last Of Us: Part II به نمایش درآمد، اطلاعات زیادی درباره بازی مشخص نشد. شاید تنها نکته ای که به تنهایی از تریلر می توانستیم دریابیم، بزرگ شدن Ellie بود. امروز درباره داستان بازی اطلاعات بیشتری به دستمان رسیده که در ادامه خبر به آن ها می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

در آخرین ثانیه های تریلر، Ellie قسم می خورد که همه را می کشد! از نیل دراکمن، کارگردان بازی، در این باره سوال شد و وی در پاسخ گفت که شما مانند نسخه Left Behind، در نقش Ellie بازی خواهید کرد. وی در ادامه گفت که بازی در نقش Ellie کاملا با Joel متفاوت خواهد بود. درباره داستان بازی هم اطلاعات بیشتری منتشر نشد جز اینکه آقای دراکمن اعلام کرد که بازی اول درباره عشق میان Ellie و Joel بود اما داستان بازی در نسخه دوم کاملا راجع به نفرت خواهد بود.

بسیاری از طرفداران نگران نسخه دوم این بازی هستند. چرا که بارها دیده ایم که کمپانی ها چگونه با ساخت نسخه دوم یک بازی، عنوان ضعیفی را ارائه می کنند و داستان بازی را به کلی نابود کرده اند. البته نمی توان چنین ادعایی را درباره استودیوی ناتی داگ بر زبان آورد. ۴ نسخه از Uncharted بدون هیچ نقصی ارائه شد و شاید بتوان گفت که هر کدام از آن ها از قبلی بهتر بود. نیل دراکمن درباره نسخه دوم بازی صحبت کرده و از طرفداران درخواست کرده تا به ناتی داگ اعتماد کنند:

ما این نگرانی را کاملا درک می کنیم. باور کنید هیچ کسی این دو شخصیت را به اندازه ما دوست ندارد و اگر آینده ای برای ادامه داستان بازی نمی دیدیم، قطعا نسخه دوم را نمی ساختیم. نسخه دوم بازی داستان بزرگتری را بیان می کند و مکمل نسخه اول است.

هنوز تاریخ انتشاری از این بازی در دست نیست اما احتمالا در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. البته آقای دراکمن اعلام کرده که بازی در مراحل اولیه ساخت است. به هر حال چنین بازی های باکیفیتی ارزش صبر کردن را خواهند داشت.


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar