بازی The Last Of Us: Part II هم به طور رسمی معرفی شد !

بازی The Last Of Us: Part II هم به طور رسمی معرفی شد !

سونی در مراسم دیشب علاوه بر قسمت جدید Uncharted، عنوان دیگری هم در پایان مراسم معرفی کرد که سالن را به وجد آورد. شاید به جرات بتوان گفت که سال ۲۰۱۷ بهترین سال برای کنسول های نسل هشتمی به خصوص پلی استیشن است. چرا که سونی در مراسم دیشب نشان داد که استراتژی مشابه نسل هفتم را در پیش گرفته و قصد دارد با بازی های انحصاری فوق العاده خود رقیب خود، مایکروسافت را شکست دهد. عنوان The Last Of Us: Part II در آخر مراسم به طور رسمی معرفی شد تا پایان خوشی باشد برای یک مراسم عالی و جذاب. برای اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید!

تریلر بازی در آغاز جنگلی را نشان می دهد که حال و هوایی آخرالزمانی دارد. سپس خیابانی بی روح را نشان می دهد و زمانی که نشانه Fireflies روی یکی از تابلوهای خیابان نشان داده می شود، همه حضار در سالن متوجه می شوند که با چه عنوانی طرف هستند و شروع به تشویق کردن می کنند. Ellie و Joel دوست داشتنی بار دیگر به خانه های ما می آیند تا ما را در جایمان میخکوب کنند.

تصور کنید که علاوه بر بازی هایی که هر ساله مانند FIFA و PES منتشر می شوند، در سال ۲۰۱۷ می توانیم عناوینی مانند Red dead redemption 2 در پائیز، God OF War جدید، Uncharted: The lost legacy و The last of us: part II را تجربه کنیم. جالب است بدانید که سه عنوان آخر که ذکر شد، همگی در انحصار کنسول سونی هستند. با این فرض که دو بازی معرفی شده Uncharted و The last of us 2 در سال ۲۰۱۷ منتشر شوند، سال فوق العاده ای را خواهیم داشت. در ادامه شما را به دیدن تریلر بازی دعوت می کنیم:

 

جالب است بدانید که پنجره ای که در اتاق Ellie وجود دارد، پس زمینه منوی نسخه اول بازی بود.

نظر خود را بنویسید

avatar