جزئیاتی از Uncharted: The Lost Legacy منتشر شد

جزئیاتی از Uncharted: The Lost Legacy منتشر شد

همان طور ک می دانید، مراسم Playstation experience 2016 دیشب برگزار شد. در این مراسم بازی های فوق العاده ای معرفی شدند که یکی از آن ها Uncharted: The Lost Legacy بود. شایعات عرضه نسخه جدید این بازی مدتی بود شنیده می شد اما بالاخره شایعات به پایان رسید و دیشب این بازی به طور رسمی معرفی شد.

در مراسم تریلر گیم پلی این بازی به نمایش درآمد که واقعا فوق العاده به نظر می رسید. این عنوان به عنوان یک گسترش دهنده منتشر شده و می توان آن را یک بازی مستقل به حساب آورد. به طور کلی می توان مراسم ناتی داگ درباره Uncharted: The Lost Legacy را به صورت زیر خلاصه کرد:

اتفاقات این بازی پس از نسخه آخر بازی یعنی Uncharted 4 اتفاق خواهد افتاد. بازی تماما در کشور هند جریان خواهد داشت و دو شخصیت اصلی بازی، Nadine و Chole خواهند بود. ویئوی گیم پلی این بازی را که در آخر همین مطلب می توانید مشاهده فرمایید، ابتدای این بازی را به نمایش می گذارد که دو شخصیت بازی به دنبال پیدا کردن سرنخی هستند. هنورز اطلاعات ویژه ای از زمان انتشار این بازی در دست نیست اما تنها معرفی آن باعث خوشحالی بسیاری از گیمرها شده. ناتی داگ با نمایش یک تریلر خیره کنند قدرت خود را در صنعت بازیسازی به رخ کشید. در ادامه این ویدئوی زیبا را مشاهده فرمایید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar