کاربران الجی جی ۵ در ایران، همین حالا می توانند اندروید ۷ نوقا را دریافت کنند

کاربران الجی جی ۵ در ایران، همین حالا می توانند اندروید ۷ نوقا را دریافت کنند

کمپانی الجی یکی از کمپانی هاییست که آپدیت های اندروید را در کمترین زمان ممکن در دسترس کاربرانش قرار می دهد. یک ماه پیش، تقریبا اواسط آبان ماه، الجی آپدیت اندروید ۷ نوقا را در اختیار کاربران گوشی هوشمند الجی جی ۵ قرار داد و حالا پای این آپدیت به بسیاری از کشور های دیگر باز شده است. حالا از امروز کاربران ایرانی صاحب جی ۵ هم می توانند مستقیما آپدیت اندروید ۷ نوقا را دریافت کنند.

با توجه به آمار چند روز پیش گوگل مبنی بر اینکه تنها ۴% از کاربران گوشی های اندرویدی گوشی شان به اندروید ۷ آپدیت شده، می توان گفت الجی در این میان بسیار خوب عمل کرده و با سرعت خوبی این آپدیت را در اختیار کاربرانش قرار داده است. اگر خاطرتان باشد گوشی هوشمند الجی وی ۲۰ نیز اولین گوشی هوشمندی بود که بصورت پیش فرض با اندروید ۷ نوقا به بازار عرضه شد.

کاربران الجی جی ۵ می توانند با رفتن به بخش تنظیمات گوشی این آپدیت تقریبا ۱٫۵ گیگابایتی را دریافت کنند و طعم شیرین اندروید نوقا را بچشند. از جمله تغییرات اندروید نسخه ۷ می توان به تغییر ظاهری بخش تنظیمات سریع و قسمت نوتیفیکیشن ها ، استفاده همزمان از دو اپلیکیشن، قفل صفحه جدید و … اشاره کرد. برای مشاهده مشاهده راهنمایی ها و بهترین ترفند های اندروید ۷ اینجا کلیک کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar