جدیدترین اپلیکیشن گوگل به دوستان نزدیک اجازه می دهد تا پیگیر احوالتان باشند

جدیدترین اپلیکیشن گوگل به دوستان نزدیک اجازه می دهد تا پیگیر احوالتان باشند

با پیشرفت تکنولوژی، خصوصا تلفن های هوشمند، در تماس بودن با دوستان و اعضای خانواده بسیار آسان تر شده و شما قادرید کارهای بسیار زیادی را با تلفن های خود انجام دهید. شرکت گوگل که به تازگی به جمع تولیدکنندگان گوشی های هوشمند وارد شده، اپلیکیشن جدیدی عرضه کرده که به شما و دوستانتان اجازه می دهد از سلامت هم باخبر باشید. مخصوصا در مواقع اضطراری! جدیدترین اپلیکیشن گوگل ، Trusted Contacts نام دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!

این اپلیکیشن که Trusted Contacts نام دارد، با انتخاب خودتان یک گروه دوستان نزدیک و خانواده را تشکیل می دهد که می توانند مکان شما را در هر لحظه بدانند. یا به طور مثال بدانند که شما در حال رفتن به خانه هستید. پس از این که اپلیکیشن را دانلود نمودید، باید یک سری از دوستان نزدیکتان را انتخاب کرده تا آن ها به مکان شما دسترسی داشته باشند. آن ها می توانند بفهمند که شما در چه وضعیتی هستید.

اگر یکی از این دوستان مورد اعتماد، نگران شما شود، می تواند مکان کنونی شما را درخواست کند. گوگل می گوید این قابلیت حتی زمانی که گوشی آفلاین هست هم کار می کند. این اپلیکیشن شاید برای بسیاری از مردم کاربردی باشد. خصوصا برای مادرهایی که به طور پیوسته نگران سلامت فرزندانشان هستند. البته شاید قدری هم زیاده روی باشد که حتی دوستانتان به طور مداوم از مکان کنونی شما با خبر باشند. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها بر روی اندروید در دسترس است اما گوگل در حال کار بر روی نسخه iOS آن است.


 

نظر خود را بنویسید

avatar