فروش پلی استیشن ۴ از مرز ۵۰ میلیون واحد هم گذشت !

فروش پلی استیشن ۴ از مرز ۵۰ میلیون واحد هم گذشت !

امروز شرکت سونی اعلام کرد که فروش پلی استیشن ۴ از مرز ۵۰ میلیون واحد هم عبور کرده. سونی با این تعداد فروش به جایگاه جدیدی رسیده که فوق العاده است. البته لازم است بدانید که در این مقدار فروش، پلی استیشن ۴ پرو هم محاسبه شده. اما از قبل می دانستیم که پلی استیشن ۴ حدودا ۴۰ میلیون واحد فروش داشته. سونی اعلام کرد که مجموعه پلی استیشن در جمعه سیاه بهترین عملکرد را از لحاظ فروش در تاریخ این شرکت داشته است. این در حالی است که کنسول اکس باکس وان در همان روز تبدیل به پرفروش ترین کنسول شد.

به طور تقریبی ۳۷۰ میلیون بازی توسط خرده فروشی ها به فروش رفته که واقعا فوق العاده است. مدیر بخش پلی استیشن، اندرو هاوس، در بیانیه ای اعلام کرد:

ما واقعا از این که در این سه سال مورد حمایت گیمرها و طرفدارانمان بوده ایم، بسیار خوشحالم. ما با حمایت فوق العاده شرکای خود در سراسر جهان، توانستیم ترکیبات منحصربفردی از سخت افزار را به بازار عرضه کنیم. پلی استیشن ۴ اسلیم، پلی استیشن ۴ پرو و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن نمونه ای از این محصولات هستند که توانستند جای خود را در خانواده پلی استیشن باز کنند. ما با فهرست بازی ها و سرویس های آنلاینی که به گیمرها عرضه می کنیم، با قدرت به جلو حرکت می کنیم. سونی هر روز تلاش می کند تا تجاربی را که تنها بر روی پلی استیشن قابل دسترسی است برای گیمرها فراهم کند.

کنسول پلی استیشن ۴ با تمام برتری هایی که نسبت به پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۲ دارد، هنوز راه زیادی برای رسیدن به فروش آن دو دارد. کنسول های پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۲ به ترتیب ۸۰ میلیون و ۱۵۵ میلیون واحد به فروش رساندند. پلی استیشن ۴ هنوز ۳۰ میلیون با فروش پلی استیشن ۳ فاصله دارد. اما رسیدن به فروش پلی استیشن ۲ شاید هرگز برای هیچ کنسول دیگری تکرار نشود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar