ویژگی های جدید اینستاگرام برای امنیت و کاربری بیشتر معرفی شد

ویژگی های جدید اینستاگرام برای امنیت و کاربری بیشتر معرفی شد

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بزرگی است است که برای به اشتراک گذاری عکس و ویدیو استفاده می شود. این اپلیکیشن در ایران محبوبیت بسیاری پیدا کرده به طوری که طبق آمار بین ۱۲ تا ۱۴ میلیون کاربر در ایران حساب اینستاگرام دارند. از زمانی که این شبکه اجتماعی محبوب توسط فیسبوک خریداری شد شاهد اضافه شدن ویژگی های زیادی به اینستاگرام بودیم. اخیرا نیز ویژگی های دیگری به اینستاگرام اضافه شده که شما می توانید نحوه تعامل با دوستانتان را کنترل کنید.

یکی از این ویژگی های امکان خاموش کردن کامنت ها بر روی تصاویر و ویدیوها می باشد. به این ترتیب شما می توانید برای تصویر یا فیلم خاصی که به اشتراک می گذارید، کامنت ها را خاموش کنید. قابلیت دیگر امکان حذف مستقیم فالوئر هایتان است، قبلا برای اینکه کسی را از فالوئرهایتان حذف کنید مجبور بودید تا طرف مقابل را بلاک و آنبلاک کنید، حالا اینستاگرام قابلیتی اضافه کرده تا مستقیما هر کسی را که تمایل دارید از لیست فالوئرهایتان حذف کنید.

ویژگی دیگری که به این شبکه اجتماعی اضافه شده لایک کردن کامنت ها می باشد. به این ترتیب شما علاوه بر گزینه Reply که به تازگی به اینستاگرام اضافه شده بود، می توانید کامنت ها را لایک هم بکنید. علاوه بر این اینستاگرام امکانی را فراهم کرده تا بتوانید تصاویر دلخراش یا مربوط به خود آزاری را به اینستاگرام گزارش دهید.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar