جزییات جدید در مورد Uncharted: the lost legacy منتشر شد

جزییات جدید در مورد Uncharted: the lost legacy منتشر شد

شاید بتوان Uncharted 4 را بهترین بازی منتشر شده برای پلی استیشن ۴ دانست. خبر خوشی که در مراسم PlayStation Experience امسال تایید شد، معرفی بخش داستانی جدیدی برای این بازی بود. نام این بخش جدید The lost legacy است و شما در آن، در نقش نادین و کلویی قرار خواهید گرفت. با توجه به اینکه در نسخه اصلی بازی به خوبی و به صورت کامل به شخصیت نیتن دریک پرداخته شده بود، معرفی یک شخصیت جدید برای این بازی کاملا منطقی به نظر می رسد. اینکه شما در نقش کلویی و نادین ایفای نقش خواهید کرد بسیار جالب خواهد بود چرا که شخصیت کلویی در نسخه دوم بازی معرفی شده بود و به نوعی می توان گفت که شخصیت کلویی جدید نیست. برای آگاهی از جزییات جدید در مورد Uncharted: the lost legacy با ما همراه باشید!

در نسخه اصلی بازی، تمام شخصیت ها وارد داستان شده تا ماجراجویی خود را تکمیل کنند. اما شاید جای شخصیتی به نام کلویی در بازی کاملا خالی بود. با توجه به این امر شاید بتوان این تصمیم را کاملا درک کرد. شرکت ناتی داگ به صورت رسمی خبری را منتشر کرد که در ادامه با هم خواهیم خواند:

در تمام مدتی که ما سری Uncharted را می ساختیم، شخصیتی جدید را به بازی معرفی می کردیم. یکی از این شخصیت ها کلویی بود. به نظر ما کلویی فریزر بهترین انتخاب برای بخش داستانی جدید می باشد. The lost legacy بهترین فرصت ما برای بیشتر آشنا شدن با شخصیت کلویی فریزر است.

وی شخصیتی محکم و مرموز دارد و به نظر ما بهترین انتخاب برای این بخش جدید است. کلویی تنها شخصیت فرعی دوست داشتنی سری بازی های Uncharted نیست اما نزد هواداران بسیار محبوب است. یکی از اصلی ترین دلایل ما برای انتخاب وی هم دقیقا همین است.

 

همان طور که گفتیم، کلویی در این ماجراجویی تنها نبوده و توسط نادین راس همراهی می شود. محتوای جدیدی داستان قرار است سال آینده منتشر شود و شما برای تجربه آن نیازی به داشتن بازی Uncharted 4: A thief’s end نخواهید داشت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar