مشکلات باتری آیفون های ۶اس فراتر از چیزیست که فکرش را می کنید!

مشکلات باتری آیفون های ۶اس فراتر از چیزیست که فکرش را می کنید!

اگر این روزها اخبار تکنولوژی را در دیجی شو دنبال کرده باشید، حتما با تیترهای مربوط به مشکلات آیفون ۶ اس از باتری های معیوب تا آتش سوزی های ناگهانی گوشی در چین برخورده اید. اپل به کاربرانی که آیفون ۶ اس آنها دارای باتری معیوبی باشد وعده داده تا باتری گوشی شان را به رایگان تعویض کند. به گفته اپل تعداد محدودی از آیفون های ۶ اس که در ماه سپتامبر و اکتبر ۲۰۱۵ تولید شده اند دارای مشکل باتری هستند.

این تعداد آیفون های مذکور به طور ناگهانی با شارژ حتی بیشتر از ۵۰% خاموش می شوند و گاهی اوقات شارژشان در یک چشم بهم زدن از ۳۰% به ۰% می رسد. هفته گذشته اپل دلیل این مشکل را در ساخت باتری ها اعلام کرد که مقدار بیش از اندازه ای هوا در آنها قرار داده است.

بر طبق گزارشات تعداد آیفون های ۶ اس که دارای مشکل باتری هستند روز به روز در حال افزایش است و کاربران زیادی با مشکلات خاموش شدن ناگهانی آیفونشان روبرو هستند. البته خاموش شدن آیفون در مواقعی مانند هوای بسیار سرد و یا گرمای بی از اندازه گوشی طبیعی است، اما مشکلات اخیر گزارش شده خارج از این موقعیت ها اتفاق افتاده اند. اپل قصد دارد تا برای رفع یا اطلاع کاربران از این مشکل به زودی آپدیتی را عرضه کند.

اگر شما هم با این مشکل(خالی شدن ناگهانی باتری یا خاموش شدن ناگهانی) در آیفون ۶ اس تان مواجه هستید، پیشنهاد می کنیم گوشی تان را به اپل استور های کشور های همسایه(مثل دبی) برسانید. متاسفانه نبود نمایندگی رسمی اپل باعث می شود کمی کار شما دشوار شود. یا باید گوشی تان را به کشور های همسایه که اپل استور دارند ارسال کنید، یا با هزینه ای نزدیک به ۱۰۰ هزار تومان آیفون تان را برای تعمیر به دست تعمیر کاران در داخل ایران بسپارید.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar