موسیقی The Last Of Us 2 در صدر Spotify قرار گرفت

موسیقی The Last Of Us 2 در صدر Spotify قرار گرفت

تریلر بازی The Last Of Us: Part II در مراسم PlayStation Experience به نمایش درآمد و بسیاری را به وجد آورد. شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه دوم بازی شنیده می شد اما اینکه بازی به طور رسمی تایید شد، تمام افراد را خوشحال کرد. نسخه اول بازی یک شاهکار بود. موسیقی متن فوق العاده آن هم به جو بازی کمک بسیاری کرد. در تریلر نسخه دوم، می بینیم که Ellie یک آهنگ غم انگیز و تلخ را با نواختن گیتار می خواند. جالب است بدانید که این آهنگ در اصل متعلق به Shawn James & The Shapeshifters برای آلبوم Shadows بوده که در این بازی استفاده شده. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!

همان طور که در تریلر مشخص است، Ellie با نواختن این آهنگ احساس نفرتش را بروز می دهد. در همین حین Joel وارد خانه ای می شود که اجساد بسیاری در آن وجود دارند. این آهنگ که متنی با مضمون بسیار تلخ دارد، به این اشاره می کند که: من از دشمنانم نمی ترسم. چون می دانم که اگر آن ها به سمت من بیایند، من آن ها را خواهم کشت!

پس از این که تریلر پخش شد، در سرویس Spotify به حدی به اشتراک گذاشته شد که توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد. خواننده و سازنده این آهنگ، Shawn James، خود از این اتفاق بسیار شگفت زده شده و در حساب توییترش از مردم و دوستداران از حمایتشان تشکر کرده است:

Through the Valley در رتبه نخست بیشترین موسیقی‌های به اشتراک گذاشته شده Spotify قرار دارد. از همه شما بسیار سپاسگذارم!

 

موسیقی The Last Of Us 2

البته این بازی هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و احتمالا سال آینده بتوانیم آن را تجربه کنیم. جالب است بدانید که سرگروه نویسندگان سریال Westworld هم جزو یکی از نویسندگان اصلی نسخه دوم است. قطعا باید منتظر این بازی باشیم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar