گوشی گلکسی اس ۸ هم احتمالا جک هدفون نخواهد داشت

گوشی گلکسی اس ۸ هم احتمالا جک هدفون نخواهد داشت

اپل و موتورولا دو شرکتی هستند که جک هدفون را در جدیدترین محصولات خود حذف کرده اند. ظاهرا شرکت سامسونگ هم قصد دارد چنین کاری را انجام دهد و جک محبوب ۳٫۵ میلیمتری را در دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ اج حذف کند. SamMobile اشاره می کند که به جای جک هدفون، سامسونگ از USB-Type-C استفاده خواهد کرد که با استفاده از آن می توانید هم از هدفون های سیمی، و از هدفون های بلوتوثی استفاده نمایید.

این وبسایت منبع خبر خود را مشخص نکرده است اما با توجه به اینکه سابقه خوبی در مورد شایعات سامسونگ دارد، می توان به آن استناد کرد. خصوصا زمانی که دو شرکت بزرگ دیگر، یعنی اپل و موتورولا هم این جک را حذف کرده اند. هنوز دلیل اصلی حذف این جک دوست داشتنی به طور مشخص بیان نشده اما از دلایل اصلی آن می توان به باریک تر شدن گوشی اشاره کرد. شرکت ها برای تعبیه موارد و قابلیت های بیشتر، به دنبال باریک تر کردن محصولات خود هستند.

حذف این سرباز کهنه کار می تواند هم برای باریک تر کردن محصولات جدید سامسونگ اسفاده شود، و هم برای تعبیه قابلیت های جدیدی که به طور خاص مختص به سامسونگ است. اگر شایعات درست باشند، گلکسی اس ۸ از یک کانکتور USB-C استفاده خواهد کرد. پیش تر از این کانکتور در گلکسی اس ۷ هم استفاده شده بود. شایعه دیگر هم این است که گلکسی اس ۸ از اسپیکرهای استریوی Harman بهره خواهد برد. احتمالا تا ماه فوریه ۲۰۱۷ به طور دقیق از صحت این شایعات با خبر نخواهیم شد. پس بهتر است تا آن موقع این شایعات را زیاد از حد جدی نگیرید. گرچه وبسایتی که این شایعات را منتشر کرده، سابقه خوبی در اخبار مربوط به شرکت سامسونگ دارد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar