بروزرسان نسخه ۴٫۰۷ هم اکنون برای پلی استیشن ۴ در دسترس است

بروزرسان نسخه ۴٫۰۷ هم اکنون برای پلی استیشن ۴ در دسترس است

شرکت سونی به تازگی اقدام به عرضه بروزرسان نسخه ۴٫۰۷ برای کنسول پلی استیشن ۴ کرده است. این نسخه هم مانند سری های پیشین، تغییر خاص و قابل ملاحضه ای در این کنسول ایجاد نمی کند. بلکه فقط باعث پایداری بیشتر سیستم می شود. شما در صورتی که این نسخه را دانلود نکنید، نمی توانید از امکانات آنلاین کنسول خود استفاده کنید. پس بهتر است آن را قبل از استفاده دانلود، و کنسول خود را آپدیت کنید.

این نسخه حجمی مانند نسخه های قبلی آپدیت ها دارد. ورژن ۴٫۰۷ حجمی برابر با ۳۱۲ مگابایت دارد و دقیقا مانند نسخه های قبلی عمل می کند. پس از عرضه کنسول پلی استیشن ۴ پرو، بسیاری از کاربران خبر از مشکلاتی داده اند که گریبانگیر آن ها شده. مشکلاتی مانند افت نرخ فریم در بعضی باری ها. در حالی که کنسول پرو فروش بسیار خوبی را تجربه کرده، اما وجود این مشکلات، شرکت سونی را وادار کرده تا زمان زیادی را صرف طراحی یک بروزرسان جدید کند.

دسته ای دیگر از مشکلات که توسط کاربران در YouTube منتشر شده، برای برخی از تلویزیون ها به وجود آمده اند که سونی در حال کار بر روی آن هاست. شرکت سونی به تمام کاربران وعده داده تا هیچ تفاوتی میان کنسول پرو و پلی استیشن ۴ نگذارد. همچنین این وعده را به کاربران داده که هیچ بازی انحصاری را برای کنسول پرو منتشر نکند. مایکروسافت هم چنین قولی را به کاربرانش داده تا خیال آن ها را راحت کند. بسیاری پس از معرفی کنسول های جدید، نگران این بودند که دوره کنسول هایشان به پایان رسیده است.


 

نظر خود را بنویسید

avatar